یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عاملی گفت: تعجب آور است کسانی که بزرگترین جنایات را در حق مردم ایران انجام داده اند، امروز خیرخواه ما شده اند!؛ دشمنی که برای حذف ایران از هر ابزاری استفاده می کند و اعتراف می کند برای حذف ایران حاضریم با شیطان پیمان ببندیم، قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل که در مصلای این شهر برگزار شد، به خصلت های دشمنان ایران اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از خصوصیات دشمنان این انقلاب کثرت آنهاست و هیچ کشوری به اندازی جمهوری اسلامی دشمن ندارد و امروز گروه های تروریستی، سرویس های جاسوسی و استکبار جهانی، پهلوانان جنگ روانی، افسران پنتاگون، و امپراطوری رسانه ای آمریکا علیه جمهوری اسلامی متحد شده اند و خودشان اعتراف می کنند که ۵۷ هزار نیروی سایبری پنهانی علیه جمهوری اسلامی بسیج کرده اند و معلوم می شود ایران کار بزرگی انجام داده است.

وی تلاش بی پایان برای از بین بردن انقلاب اسلامی را دومین خصوصیات دشمنان انقلاب دانست و افزود: آرزوی دشمنان ایران این است که کشور ما را از روی نقشه حذف کنند و در این راستا همه ایادی استکبار را دور هم جمع کردند، یکی از مقامات اسپانیا گفته بود ما اگر ایران را تحریم کنیم خودمان آسیب خواهیم دید اما حاضریم آسیب ببینیم و ایران را از میان برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ماهیت دشمن را سومین خصوصیت مخالفین جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: تعجب آور است کسانی که بزرگترین جنایات را در حق مردم ایران انجام داده اند، امروز خیرخواه ما شده اند! دشمنی که برای حذف ایران از هر ابزاری استفاده می کنند و اعتراف می کند برای حذف ایران حاضریم با شیطان پیمان ببندیم و داروهای بیماران را هم تحریم می کند، قابل اعتماد است؟.

وی اضافه کرد: ارسال سلاح به کشور برای ترورهای هدفمند یکی از مهم ترین اقدامات دشمنان ایران اسلامی است و در شبکه های ماهواره ای مردم را به حملات مسلحانه دعوت می کند و هیچ ابایی هم ندارد که خون انسان های بیگانه ریخته شود، جنگ داخلی راه بیاندازد و ایران را به سوریه تبدیل کند و در چنین شرائطی بصیرت ایران نقشه های شوم دشمن را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی هشدار داد: اگر سلاح وارد کشور شود فقط امنیت امت حزب الله به خطر نخواهد افتاد بلکه همه امنیت خود را از دست خواهند داد. البته این ها ملت ما را نشناختند، هر کجا مردم احساس کنند که دشمن علیه منافع ملی دندان تیز کرده، وارد میدان می شوند و عنایت بزرگ خداوند به ملت ایران این است که خداوند در ایام فتنه ها، تابلوهایی جلوی چشم مردم قرار می دهد که راه را پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با بصیرت کسانی را که اطراف ما را گرفته اند بشناسیم. داعش که به خون شیعه تشنه است اولین گروهی است که منتظر است در ایران ناامنی باشد، منافقین نیز که سابقه ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی را در کارنامه خود دارد، امروز علیه ملت دندان تیز کرده است.

امام جمعه اردبیل افزود: جمهوری اسلامی از این که با گروه های تروریستی می جنگد افتخار می کند و اگر ین گروه ها تروریستی ایران را تایید کنند باید در اهداف ملت شک کرد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اسرائیل که ۷۵ سال است دستش به خون کودکان فلسطین آلوده است منتظر فرصت است و عربستان نیز به عنوان مهم ترین حامی داعش و گروه های تروریستی، چهارمین دشمنی است که پشت مرزها دندان تیز کرده و ما بخاطر دشمنی این گروه های کودک کش با ایران، افتخار می کنیم.

وی گفت: آمریکا بدترین تجزیه را در ایران انجام داده، کودتای ۲۸ مرداد را انجام داد، این همه تحریم علیه ملت وضع کرد، امروز پشت فتنه و آشوب هاست، آمریکایی ها اعلام کردند، حقه بازی، شرارت و دغل بازی بخشی از دی ان ای ایرانی هاست و حالا جای تعجب اینجاست که این همه توهین به ملت ما کرده اند، مدافع ایرانی ها شده اند، قرآن می فرماید؛ آن چه که دشمنان در دلهایشان پنهان دارد بیشتر و شدیدتر از آن چیزی است که بر زبانشان جاری می کنند.

امام جمعه اردبیل انگلیس را دیگر دشمن ایران عنوان کرد و افزود: از جنایات انگلیس هر اندازه بنویسیم باز هم کم است و عامل اصلی تجزیه ایران نیز همین انگلیس بود.که رضا خان را به ایران مسلط کرد و بخشی از خاک ایران را به ترکیه دادو این کشور را به آسیای مرکزی متصل کرد و این غرور هر ایرانی را خدشه دار می کند.

وی ادامه داد: انگلیس رضا شاهی را به ایران مسلط کرد که نوکر اصطبل امیر تومان در اردبیل بود و وقتی هم تاریخ مصرفش در ایران تمام شد فرزندش را بر کشور مسلط کردند و ظلمی بالاتر از این به ایرانی نخواهد بود. کسانی که چنین کاری را با ایران کردند امروز دایه مهربان تر از مادر شده اند.

خطیب نماز جمعه اردبیل عنوان کرد: آلمانی که این همه مواد شیمیایی را در اختیار صدام قرار داد و هزاران نفر را با مواد شیمیایی شهید و جانباز کرد امروز در کنار مخالفین ایران و اغتشاش گران ایستاده است. حرکت وزرات امور خارجه در تحریم شرکت آلمانی که به صدام مواد شیمیایی داده بود، قابل تحسین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha