یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان: دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته اند به این گونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیار انسانی روی آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان به دست تروریست‌ها را تبریک و تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون.

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا إنا لله وانا الیه راجعون.

وقوع حادثه تروریستی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سجاد شهرکی، بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت دشمنان اسلام را آشکار تر ساخت.

دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته اند به این گونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیار انسانی روی آورده‌اند.

شهید والامقام حجت‌الاسلام و المسلمین آقای شهرکی که توفیق تحصیل معارف اسلامی را در مکتب امام صادق علیه‌السلام داشت، سالها در خدمت مردم محروم شهرستان زاهدان علی الخصوص در ایام کرونا، امامت مسجد مولای متقیان علیه السلام ، از مدرسین مدارس علمیه شهرستان زاهدان و خدمتگزار طلاب علوم دینی بوده است که در شب جمعه حین ورود به مسجد مولای متقیان جهت اقامه نماز جماعت توسط تروریست های خبیث به مولای متقیان علی بن ابی طالب علیهماالسلام پیوست.

مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان، شهادت این روحانی شهید جهادگر را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، حوزه های علمیه، عموم مردم مومن و انقلابی استان، خانواده محترم، همسر مکرمه و یادگار ایشان علی آقای عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

از خداوند متعال حشر این شهید والامقام را با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نماییم و از نیروهای نظامی و امنیتی و دستگاه قضایی تقاضا داریم قاتلان و آمرین این حادثه ی تروریستی را به اشد مجازات برسانند.

مدیریت حوزه‌ علمیه استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha