یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
موشک هایپر سونیک

حوزه/ امام جمعه موقت جم گفت: رسانه‌ای شدن اخبار موشک‌های قاره پیما و هایپرسونیک در حقیقت ارسال این پیام به آمریکا، اسرائیل و کشورهای زورگو است که دیگر کار از کار گذشته و ایران از نقطه‌ای که نمی‌خواستید به آنجا برسد عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس فتحی امام جمعه موقت شهرستان جم در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: بهترین زاد و توشه برای هر فرد موحد و پرهیزگار، رعایت تقوای الهی است و خداوند متعال نظر رحمتش با کسانی است که تقوا و عمل صالح پیشه کنند.

وی با اشاره به قدرت موشکی ایران اسلامی، گفت: رسانه‌ای شدن اخبار موشک‌های قاره پیما و هایپرسونیک در حقیقت ارسال این پیام به آمریکا، اسرائیل و کشورهای زورگو است که دیگر کار از کار گذشته و ایران از نقطه‌ای که نمی‌خواستید به آنجا برسد عبور کرده است.

وی افزود: از حالا با ابرقدرتی جهانی طرف هستید که نه فقط تجهیزات دارد بلکه مسلح به ایدئولوژی است.

حجت الاسلام فتحی گفت: دستاوردهای علمی، تکنولوژی و فناوری بویژه در حوزه نظامی کاملاً بومی و حاصل تلاش و کوشش فرزندان این سرزمین برای هر فرد وطن پرست، باغیرت و با عفت ایرانی یک افتخار و مایه مباهات است.

امام جمعه موقت جم از حضور باشکوه و حماسه آفرینی مردم ولایتمدار و مسئولین در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تشکر کرد و اظهار داشت: مردم ثابت کردند با همه‌ شرایط پای ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و شهدای خود ایستاده‌اند، مردم همیشه در صحنه با حماسه تاریخی و ماندگار بویژه دهه هشتادی‌ها پاسخ توطئه دشمنان و فرصت سوء استفاده از هیجانات و احساسات جوانان و نوجوانان را گرفتند و برگی بر افتخارات این مرز و بوم رقم خورد.

وی ۲۰ آبان سالروز شهادت سردار شهید حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران و روز هوا فضا را گرامی داشت و یادآور شد: امروز به برکت مجاهدت و خون شهید طهرانی مقدم در جهان جز رتبه‌های برتر هستیم و هزاران متخصص در صنعت دفاعی، موشکی و هوافضا مشغول فعالیت می‌باشند و هر از گاهی نسل جدیدی از این دستاوردهای غرور آفرین رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام فتحی ابراز داشت: اگر امروز دشمنان کلافه و درمانده شده‌اند، به خاطر این است که نظام اسلامی به قله‌های استقلال و آزادی رسیده و راه مقاومت و استکبارستیزی را دنبال می‌کند، راهی که دست‌نیافتنی و قوی‌تر از دیروز شده و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha