یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
مادحین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر ضرورت جوان‌گرایی در عرصه‌ی تبلیغ، مداحی و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: تشکیل شبکه مداحان جوان در استان اصفهان یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی صبح امروز در نشست مسئولان کانون های مداحان شهرستانهای استان اصفهان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه و عزّت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در جهان، اظهار کرد: یکی از اصول مهم عرض ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و تعظیم شعائر الهی، آن است که قدردان این مسیری باشیم که بعد از ۱۴ قرن به دست ما رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نقش مداحان در بصیرت افزایی و روشنگری اذهان عموم جامعه را مهم برشمرد و گفت: نقش تشکل‌های میانی همچون کانون مداحان در ساماندهی و هدایت جریانات مردمی و اجتماعی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، نقش مهمی است و باید با جدیت برای تحقق ماموریت‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: کانون مداحان یک تشکل مردمی است که باید پناه مادحین باشد و کارهای تشکیلاتی و مسیر موفقیت را برای آنان هموار سازد؛ تجربه نشان داده است، آنجایی موفقیت حاصل می‌شود که درگیر ضوابط اداری نشده‌ایم و با مردم ارتباط برقرار کرده‌ایم.
حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه مداحان به عنوان مدافعان حریم اهل بیت علیهم‌السلام و انقلاب و ولایت، باید بارهای روی زمین مانده در این عرصه را برداشته و به منشأ مقصود برسانند، خاطر نشان کرد: حیات ما به ارتباط با مردم و حل مشکلات آنان است؛ ظرفیت کانون مداحان برای گره گشایی از کار مردم باید با محوریت، همبستگی، وحدت و با رویکرد جذب باشد.

وی با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در اصفهان و برخی استان‌های کشور که منجر به شهادت چندین تن از مدافعان امنیت و مردم شد، بر ضرورت حرکت در مسیر بصیرت‌افزایی و روشن‌سازی راه انقلاب برای جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند دشمن را از تلاش‌های خبیثانه‌اش ناامید کند، تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است؛ بیاییم ساختارهای غلط ذهنی را کنار بزنیم و با شنیدنِ حرف نسل جوان و نشست و گفت‌وگو با آنان، مسیر روشن انقلاب را تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی در عرصه‌ی تبلیغ، مداحی و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: نباید خاتمه‌بخش حرکت‌ها باشیم و لذا تشکیل شبکه مداحان جوان در استان اصفهان یک ضرورت است.

 شبکه‌ مداحان جوان در اصفهان تشکیل شود

 شبکه‌ مداحان جوان در اصفهان تشکیل شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha