دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
قاضی زاده هاشمی

معاون رئیس جمهور گفت: استان بوشهر در عرصه مقاومت و ایستادگی تاریخ بزرگی دارد که این تاریخ حاصل آن شهادت و جان‌فشانی افراد بزرگی همچون شهید صادق گنجی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان با اشاره به تاریخ بزرگ استان بوشهر ، اظهار داشت: این استان در عرصه مقاومت و ایستادگی تاریخ بزرگی دارد که این تاریخ حاصل آن شهادت و جان فشانی افراد بزرگی همچون شهید صادق گنجی می‌باشد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اگر بخواهیم شخصیتی الگو و نمونه را به جامعه معرفی کنیم باید افرادی همچون شهید صادق گنجی را معرفی کنیم، چرا که این شهید یک شهید شاخص و شایسته است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شهید گنجی در پاکستان تأثیرگذاری فراوانی داشت، ادامه داد: این شهید حتی در روزی که می‌خواست این کشور را ترک کند هم احساس خطر کردند و دست به حذف فیزیکی این شهید بزرگ، زدند.

وی عنوان کرد: طی ۳۰ سال گذشته هر ساله مراسم و برنامه‌های مختلف و متنوعی به یاد این شهید و سایر شهدا برگزار شده و این نشان دهنده زنده بودن شهدا است.

وی با بیان اینکه شهید صادق گنجی با وجود سن و سال کم خود آثار فراوانی از خود بر جای گذاشته است افزود: یک چهره شاخص مثل شهید گنجی تألیفات متعدد و اقدامات بزرگی را در سن کم خود داشته است که بیانگر استعداد و توانمندی ایشان است.

قاضی زاده هاشمی گفت: استان بوشهر دارای تاریخ ۴۰۰ تا ۵۰۰ ساله در عرصه مقاومت است و فرهنگ ایثار و شهادت در این استان نهادینه شده است و در این فضا افرادی همچون شهید گنجی رشد کرده و ما هم باید برای نسل جدید این فضا را فراهم کنیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که با تهاجم فرهنگی، روایت غلط، تبلیغات و جنگ رسانه‌ای بر ما مسلط شوند خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی و خیانت از مهمترین راهبردهای دشمنان است.

احمد بنافی ظهر فرماندار دشتستان هم در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر کشور ما درگیر یک جنگ بزرگ رسانه ای و تبلیغاتی است.

فرماندار دشتستان با اشاره به جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه کشور ایران افزود: دشمنان گمان می کردند با فشار حداکثری می‌توانند به اهداف خود علیه ایران اسلامی برسند اما حتی در خواب هم به این امر نخواهند رسید.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران با روایت صحیح و آگاهی بخشی و تبیین حقیقت، نشان داد که اقلیت متأثر از هجمه رسانه‌ای دشمن، اکثریت این کشور نیستند و سمای واقعی دشمنان را نشان داد که قرار است با پلیدی امور خود را پیش ببرند.

بنافی بیان کرد: شهید صادق گنجی، شهید راه تبیین بود چرا که آن شهید درآن دوران احساس تکلیف کرد و برای تبیین عازم پاکستان شد و در این راه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید گنجی سفیر پاسداری از فرهنگ انقلاب بود افزود: شهید گنجی الگویی برای تبیین و روشنگری در جهان است.

شهید «صادق گنجی» از اولین شهدای راه بیداری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و افشاگر چهره نفاق در منطقه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha