دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
صفایی

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: دشمن تهاجم فرهنگی فوق‌العاده‌ای برای دگرگونی افکار در دستور کار دارد و در تلاش است که هویّت دینی و ملی مردم را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان یگان سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به افتخارات و درخشش این یگان، اظهار کرد: سپاه حفاظت فرودگاه باعث شده تا دشمن نتواند یک عملیات موفق داشته باشد؛ این یگان در بین مردم هم عملکرد خوبی داشته و تاکنون شاهد یک مورد شکایت هم نبوده‌ایم.

امام جمعه بوشهر از دیگر برکات سپاه حفاظت هواپیمایی استان بوشهر را تربیت نیروی انسانی توانمند دانست و ادامه داد: شرافت و کرامت از ویژگی‌های دیگر خانواده سپاه فرودگاهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به هجمه های همه جانبه دشمن علیه کشور ایران اسلامی، عنوان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورده و از این به بعد با فتنه پیچیده‌تری به صحنه برمی‌گردد.

وی افزود: دشمن تهاجم فرهنگی فوق‌العاده‌ای برای دگرگونی افکار در دستور کار دارد و در تلاش است که هویت دینی و ملی مردم را بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اى هويّت مطلقۀ عامّه! CA ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    سلام آقا جان! بجای این میل و آن میل، بجای یاهو میل (Yahoo Mail)، باید میل ما (و نامه های ما!) و هویت ما باشد با او و از یا هو! اى هويّت مطلقۀ عامّه! اى كسى كه هويّتى در عالم وجود ندارد بجز هويّت او! در كتاب «توحيد» صدوق از أمير المؤمنين (ع) روايت است كه فرمود:«رَأَيْتُ الْخِضْرَ (ع) فِى الْمَنَامِ قَبْلَ بَدْرٍ بِلَيْلَةٍ، فَقُلْتُ لَهُ: عَلِّمْنِى شَيْئاً أُنْصَرُ بِهِ عَلَى الأعْدَاءِ! فَقَالَ: قُلْ: يَا هُوَ يَا مَنْ لَا هُوَ إلَّا هُوَ! فَلَمَّا أَصْبَحْتُ قَصَصْتُهَا عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ فَقَالَ لِى: يَا عَلِىُّ! عُلِّمْتَ الاِسْمَ الاعْظَمَ! فَكَانَ عَلَى لِسَانِى يَوْمَ بَدْرٍ. وَ إنَّ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِي‍ن (ع) قَرَأ: قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ. فَلَمَّا فَرَغَ قَالَ: يَا هُوَ يَا مَنْ لَا هُوَ إلَّا هُوَ، اغْفِرْ لِى وَ انْصُرْنِى عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ | من حضرت خضر (ع) را در خواب، يك شب مانده به غزوۀ بدر ديدم، و به او گفتم: چيزى به من تعليم نما تا بدان چيز بر دشمنان ظفر يابم! خضر گفت: بگو: يَا هُوَ يَا مَنْ لَا هُوَ إلَّا هُوَ! (اى هُويّت مطلقۀ عامّه! اى كسى كه هويّتى در عالمْ وجود ندارد بجز هويّت او!) چون شب را به صبح آوردم آن رؤيا را بر رسول خدا (ص) حكايت كردم. رسول خدا به من گفت: اى علىّ! اين اسم اعظم حقّ است كه به تو تعليم شده است! و آن ذكر بر زبان من در روز معركۀ بدر جارى بود. و أمير المؤمنين (ع) سورۀ قُلْ هُوَ اللّٰهُ أَحَدٌ را قرائت كرد، و چون فارغ شد گفت: يَا هُوَ يَا مَنْ لَا هُوَ إلَّا هُوَ! (اى هويّت مطلقۀ عامّه! اى كسى كه هويّتى در عالم وجود ندارد بجز هويّت او!) غفرانت را شامل حالم بفرما! و مرا بر گروه كافران پيروزى ده!» بجای این میل و آن میل، باید میل ما باشد با علی! مثل سلمان! جعل هواه هوا أمیر المومنین. میل سلمان مطابق با میل علی بود! ما هوادار حق هستیم و میل ما با سید علی! سلام فرمانده! ما ملت شهادتیم! ما ملت امام حسینینم! دشمن ما می خواهد هویت ملی و دینی ما را نابود کند ولی موفق نمی شود! خدا با ماست! اى هويّت مطلقۀ عامّه! اى كسى كه هويّتى در عالم وجود ندارد بجز هويّت او! اغْفِرْ لِى وَ انْصُرْنِى عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ! 🇮🇷🇵🇸