یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
و

حوزه / سردار اهوازیان، گفت: راه پیروزی و پیشرفت ما حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه است و از ابتدای انقلاب تا کنون رمز موفقیت ما در عرصه‌های مختلف ولایت مداری بوده است.

گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار عبدالفتاح اهوازیان، شب گذشته در یادواره ۷۵ شهید هیئت فاطمیه کاشان، ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و یادگاران دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز دشمن با حضور در میدان مبارزه به دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با قدردانی از قوه قضائیه در برخورد جدی با اغتشاشگران و فرزندان بعضی از خواص، گفت: باید از قوه قضائیه تشکر کنیم که برای اولین بار با بعضی از فرزندان خواص برخورد جدی کرد.

سردار اهوازیان، با بیان اینکه اکسیر دفاع مردم ایران از انقلاب و ولایت باید به رخ جهانیان کشیده شود، به ایثار و فداکاری مردم ایران در برابر تحریم اقتصادی دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و یادآور شد: امام راحل به ما یاد داد که در محاصره اقتصادی فرزند رمضان و در محاصره نظامی فرزند عاشورا باشیم.

وی با اشاره به ساده زیستی شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی حتی یک بار به کسی دهن کجی نکرد و در زندگی شخصی خود بسیار ساده زیست بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، به احترام بسیار بالایی که شهید سلیمانی برای خانواده شهدا و فقرا می‌گذاشت اشاره کرد گفت: شهید سلیمانی، خانواده شهدا را ولی نعمتان خود می دانست و برخی از مواقع با هلیکوپتر و وانت غذا بین فقرای ایران و حتی سوریه تقسیم می‌کرد.

سردار اهوازیان، به عشق و علاقه‌مندی جوانان دنیا به حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه شهید سلیمانی را هنوز نشناخته‌ایم، اظهار داشت: نیمه‌های چندین شب گذشته که برای‌ زیارت مزار حاج قاسم رفته بودم، دیدم که صدها دختر و پسر جوان زیر باران شدید سر قبر این شهید در حال گریه و زاری هستند.

وی با بیان اینکه اکسیر حاج قاسم در پیروی از ولایت را به مردم نگفته‌ایم، مطرح کرد: نماز و روزه قضا دارد، ولی ولایت و امنیت قضا ندارد.

سردار اهوازیان، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با اکسیر تقوا به محبوبیت جهانی دست یافت، یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت احترام به خانواده شهید، احترام به امام زمان(عج) است و همواره بر تجلیل خانواده معظم شهیدان تأکید داشت.

وی یادآور شد: این سردار اسلام، شهامت ایستادن در بزرگ‌ترین بحران‌ها را داشت و به بازماندگان شهیدان، بی‌نهایت کرامت و احترام می‌گذاشت.

سردار اهوازیان یادآور شد: امروز همه ما بر یک کشتی سواریم، راه پیروزی و پیشرفت ما حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه است و از ابتدای انقلاب تا کنون رمز موفقیت ما در عرصه‌های مختلف ولایت مداری بوده است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha