پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
نشست

امام جمعه یاسوج گفت: در اشتغال خانواده ایثارگران باید شایسته‌تر عمل کرد بسیاری از خانواده ایثارگران بیکار هستند؛ چه کسانی بالاتر از اینها که خون و جانشان را گذاشتند. افرادی هم هستند که هیچگونه نقشی در انقلاب و دفاع مقدس نداشتند اما یک بیکار هم در خانواده آنها نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در دیدار قاضی زاده هاشمی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: حکومت اسلامی حکومت الهی است تا اهداف و آرمان های پیامبران و امامان در آن نهادینه شود.

وی با بیان اینکه در مقاطع خیلی اندکی چنین حکومت هایی بعد از حکومت پیامبر(ص) و ائمه(ع) در دنیا وجود داشته، به حکومت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هزینه های سنگینی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی داده شده و بزرگترین هزینه آن خون شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بنیاد شهید جایگاه رفیعی در میان همه دستگاه ها و ادارات دارد، یادآور شد: ‌کسانی با این اداره سر و کار دارند که جان و زندگی و اعضای بدن خود را برای دفاع از انقلاب امام و آرمان‌ها و مردم فدا کردند؛ افرادی که همه وجود خود را گذاشتند تا عزت و شرافت این مملکت پابرجا باشد.

وی با اشاره به ایثار گری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند این استان محروم و مظلوم بوده اما قبل از انقلاب نیز با رژیم ستم شاهی و پهلوی همیشه در جنگ و جدل بوده که توسط رژیم پهلوی مردم این استان حتی بمباران هوایی شدند.

حسینی با اشاره به جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس که فقط ۳۰۰ هزار نفر بود، اظهار کرد: نزدیک به ۲ هزار نفر در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند که از این حیث رتبه اول را داریم و در رابطه با حضور در جبهه‌ها نیز رتبه اول مشارکت در کشور را داریم.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: در برنامه‌های مختلف مانند راهپیمایی ها و انتخابات مردم این استان همیشه در صف اول حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوادث اخیر و اغتشاشاتی که در نقاط مختلف کشور وجود داشت استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های آرام و بدون اغتشاش بود که نشان می‌دهد انقلاب اسلامی چه ریشه های قدرتمندی در این استان دارد.

وی با بیان اینکه دشمن توان تکان دادن این انقلاب و مردم را ندارد گفت: باید به جامعه ایثارگری بیشتر خدمت کنیم چون آنها همه سرمایه خود را به میدان آورده بودند اگر این افراد نبودند وضعیت به گونه دیگری بود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه نهادها و دستگاه ها برای رفع معضلات جامعه ایثارگری باید با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری داشته باشند خاطرنشان کرد: در اشتغال خانواده ایثارگران باید شایسته‌تر عمل کرد بسیاری از خانواده ایثارگران بیکار هستند؛ چه کسانی بالاتر از اینها که خون و جانشان را گذاشتند.

وی گفت: افرادی هستند که هیچگونه نقشی در انقلاب و دفاع مقدس نداشتند اما یک بیکار هم در خانواده آنها نیست؛ این یک عیب بزرگ برای جامعه است که باید این مشکلات برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث خدمات درمانی ایثارگران پیام‌هایی به ما می‌دهند و نگرانی هایی دارند و می‌گویند که هزینه‌ها برای درمان آن‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha