دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1066141
۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
تمدید

حوزه/ با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره پاسخ برتر از سراسر کشور، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات‌ حوزه‌های علمیه اعلام کرد: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره پاسخ برتر از سراسر کشور، مهلت ارسال آثار تا پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

بر اساس این گزارش: موضوع جشنواره پاسخ برتر تقدیر از فعالان و مراکز پاسخ‌گو به شبهات دینی به همراه اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان می باشد.

گفتنی است: قالب‌های جشنواره عبارتست از علمی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل بخش‌ویژه پاسخ‌گویی به شبهات نسل‌نو می باشد.

معیارهای انتخاب اثر نیز پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات می باشد.

خاطرنشان می شود: شماره تماس جهت ارتباطات و ارسال آثار ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ می باشد و لینک‌های @pasokhebartar_Festival، www.pasokh.org
و @pasokhebartar در اختیار علاقه مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha