پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
اهدای جهیزیه

حوزه/ رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام از اهدای ۱۲ کمک هزینه خرید جهیزیه به طلاب نوعروس کم برخوردار خبر داد.

خانم زهرا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اعلام داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و با هدف تسهیل امر مقدس ازدواج با کمک خیرین اقدامات متعددی از سال‌های گذشته انجام شده است.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعة الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فعالیت های انجام شده از سال ۱۴۰۰ تاکنون گفت: در ۴ مرحله تعداد ۴۰ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین محترم به طلاب نوعروس کم بضاعت اهدا که همه این اقلام جهیزیه با هدف ایجاد رونق تولید از باکیفیت‌ترین کالاهای ایرانی تهیه شد.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب در ادامه با اشاره به اینکه برای استمرا این امر خداپسندانه نیازمند همکاری و مساعدت خیرین هستیم، گفت: در مرحله جدید و در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به ۱۲ نفر از طلاب معقوده کم برخوردار، جمعاً به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم، اهالی رسانه، خیرین و معتمدین برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: شهروندان و تمام افراد نیکوکار می‌توانند جهت شرکت در این سنت حسنه کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۲۸۱۶ به نام «خیرین جامعة الزهرا (س)» نزد بانک ملی واریز کرده و با شماره ۳۲۱۱۲۶۳۳ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید ..... IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    میخوام ازدواج کنم اما توایایی تهیه لوازم خانگی و ازدواج ندارم از عزیزان و خیرین محترم در این راستا درخواست همکاری را دارم