پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی کودکان و نوجوانان پسر جهان اسلام با عنوان مجددالاسلام در حرم مطهر رضوی

حوزه/ نوجوانان پسر ۱۲ تا ۱۵ ساله می توانند با شرکت در دوره « در محضر بانو؛ شروع یک ماجرا» نشان خادمی حرم مطهر بانوی کرامت را دریافت و خادم افتخاری نوجوان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز نوجوانان فاطمی حرم مطهر بانوی کرامت دوره « درمحضر بانو؛ شروع یک ماجرا…» را به منظور جذب خادم نوجوان ویژه دانش آموزان پسر ششم تا نهم برگزار می کند.

این دوره شامل کلاس های معارفی و کارگاه های مهارتی شاملی سواد رسانه و مستند سازی و دوره های علمی شامل خودشناسی و روانشناسی نوجوان و برنامه های با نشاط ورزشی، تفریحی و اردویی خواهد بود.

گفتنی است: این دوره برای فرزندان طلاب با تخفیف ۸۰ درصدی و برای قرآن آموزان مرکز قرآن و حدیث و فرزندان خادمان رسمی و افتخاری حرم مطهر با تخفیف ۵۰ درصدی خواهد بود.

این دوره از ۴ اسفند آغاز می شود تا اول خرداد ماه در روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه خواهد داشت و در پایان به برترین ها نشان خادمی اعطا خواهد شد و خادم نوجوان افتخاری حرم مطهر بانوی کرامت خواهند شد.

علاقه مندان می توانند برای نام نویسی در این دوره تا روز پنجشنبه ۴ اسفند به نشانی اینترنتی https://javaneno.amfm.ir/۲۰۲۳/۰۱/۱۸/dmb/ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۰۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha