جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
خانم مریم اشرفی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به آغاز نام‌نویسی طلاب خواهر در سطوح دو تا چهار، گفت: ظرفیت پذیرش در همه مقاطع ۴۰۰ نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

خانم مریم اشرفی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، از آغاز ثبت‌نام حوزه‌ علمیه خواهران این استان از ۲۹ بهمن همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) برای پذیرش طلبه در مقاطع سطوح دو، سه و چهار در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و عالی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: ظرفیت پذیرش در همه مقاطع ۴۰۰ نفر است و بعد از آزمون، قبول شدگان در مصاحبه شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به وبگاه اینترنتی www.paziresh.whc.ir و یا مراجعه به مدارس علمیه خواهران در سراسر استان، برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در مقطع سطح ۲ با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود، گفت: حوزه علمیه خواهران خوزستان در مقطع سطح سه، در رشته‌های "تفسیر و علوم قرآن"، "فقه و اصول"، "کلام اسلامی" و "اخلاق و تربیت اسلامی" از دانش آموختگان سطح ۲ حوزه‌ علمیه داوطلب می‌پذیرد.

اشرفی خاطرنشان کرد: طلاب دانش آموخته در مقطع سطح سه می‌توانند در مقطع سطح چهار و در رشته "فقه خانواده" و "تفسیر تطبیقی" ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است استان خوزستان دارای ۳۰ مدرسه علمیه فعال برای خواهران است که آمادگی لازم جهت پذیرش طلاب در سطوح دو، سه و چهار را دارا می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha