یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
کد خبر: 1073693
۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر از برگزاری همایش دامان «مراسم تکریم از والدین، خانواده ها و همسران قهرمانان عرصه های ملی و بین المللی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نخستین جلسه هم اندیشی همایش دامان «مراسم تکریم از والدین، خانواده ها و همسران قهرمانان عرصه های ملی و بین المللی استان بوشهر» امروز تشکیل شد.

اولین جلسه هم اندیشی برای اجرای بهتر همایش دامان «مراسم تکریم از والدین، خانواده ها و همسران قهرمانان عرصه های ملی و بین المللی استان بوشهر» با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی حجت‌الاسلام میثم دهقانی و محمد جواد زارعی دبیر مجمع مردمی ورزش و دیگر اعضاء در محل دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر با اعلام برگزاری همایش دامان در سال آینده، اظهار کرد: این همایش در راستای ترویج پاسداشت و ترویج مفاهیم و ارزش های خانواده در استان بوشهر ویژه تکریم از والدین، خانواده ها و همسران قهرمانان عرصه های ملی و بین المللی استان بوشهر برگزار می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر بر اهمیت جلسه نخستین کار گروه تخصصی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه توجه ما به خانواده متمرکز می باشد، برنامه ریزی ها به گونه ای انجام می شود که از چند ماه قبل از برگزاری همایش دامان، رویدادهای فرهنگی هنری آغاز شود و در ایستگاه آخر از خانواده قهرمانان ورزشکار تجلیل بعمل آید.

در ادامه محمد جواد زارعی گفت: مجمع مردمی ورزش کشور تاکنون در استان های مشهد، فارس، خراسان شمالی «بجنورد» و بندرعباس «قشم» این رویداد ملی برگزار کرده‌اند.

دبیر مجمع مردمی ورزش استان تاکید کرد: همان طور که امسال هر برنامه ورزشی با رویکرد فرهنگی و هنری برگزار شد سال آینده نیز این همایش علاوه بر همراهی هنرمندان، نویسندگان و پژوهشگران، کار گروه خانواده نیز به ارائه برنامه در این مجمع خواهد پرداخت.

وی در رابطه با نحوه چگونگی انتخاب ورزشکاران قهرمانان استان اظهارد کرد: شناسایی قهرمانان در یک دستورالعمل طراحی شده است که با کمک همه دستگاه های استان به ویژه ورزش و جوانان انتخاب خواهد شد.

در ادامه جلسه، اعضای کمیته اجرایی برگزاری همایش به ارائه نظرات خود پرداختند.

در پایان از طرف حجت الاسلام دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و زارعی دبیر مجمع مردمی ورزش استان بوشهر از" مسعود عرب زاده "و "الناز رشیدی" به واسطه فعالیت فرهنگی در امور ورزش تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha