دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
سنجان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان استان مرکزی با ۳ خانواده شهید دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، خانم معصومه امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان در دیدار با خانواده شهدا با بیان اینکه روز ۲۲ اسفند روز تأسیس بنیاد شهید به دستور امام راحل و روز بزرگداشت شهدا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است، گفت: روز شهید متعلق به شهیدانی است که تمام داشته‌های این نظام و پیشرفت‌هایش مرهون خون آن‌ها است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) سنجان استان مرکزی ادامه داد: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

امینی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند مدیون خون شهدا نباشیم،

در این دیدار از سه خانواده شهید به نامهای شهید والامقام محمد باقر کبیری، سعیدرضایی، عزت الله هاشمی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار ایران اسلامی اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha