دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
معرفی مدیر جدید دفتر نمایندگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در عراق

حوزه/ با معرفی آیت الله سید مجتبی حسینی به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل‌بیت در کشور عراق، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا آل‌ایوب نیز به عنوان مدیر جدید دفتر این نمایندگی معرفی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مراسم تکریم و معارفه مدیر دفتر نمایندگی مجمع جهانی اهل بیت در عراق با حضور نمایندگان بیوت مراجع، دبیرکل و تعدادی از اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، علما و مدرسین حوزه علمیه نجف، شخصیت‌های دینی و فرهنگی عراق در ساختمان دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در این مراسم با اشاره به فرصت طلایی برای معرفی مکتب اهل بیت به دنیای امروز تصریح کرد: تمام نهادها و افراد تاثیرگذار در نشر معارف اهل بیت می توانند با نمایندگی مجمع جهانی همکاری و همراهی داشته باشند و ما از این تعاون و تعامل استقبال میکنیم.

آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق هم به حجم وسیع شیعه هراسی در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت: به همین تناسب باید قوای خودمان را بالا و بالاتر ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین جبار بهبهانی نیز گزارشی از فعالیت‌های خود در حدود دو دهه گذشته به عنوان مدیر دفتر مرحوم آیت الله آصفی و نیز مدیر دفتر نمایندگی مجمع جهانی اهل بیت در عراق اشاره و تصریح کرد: در این سال‌ها با بخش های دینی، حوزوی و دانشگاهی عراق تعامل داشته ایم.

حجت الاسلام سید محمد رضا آل ایوب نیز با ابراز خرسندی از حضور خود در سرزمین عتبات عالیات به بخشی از برنامه‌های خود برای فعالیت در دفتر نمایندگی مجمع جهانی اهل بیت اشاره کرد.

در در پایان این مراسم آیت الله سید مجتبی حسینی به عنوان نماینده مجمع جهانی اهل بیت در عراق و حجت الاسلام سید محمدرضا ایوب به عنوان مدیر جدید دفتر این نمایندگی معرفی شد.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت و نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق به صورت جداگانه از تلاش های حجت‌الاسلام و المسلمین بهبهانی در سال‌های گذشته تقدیر به عمل آوردند.

حجت الاسلام آل ایوب پیش از این مدیرکلی خدمات فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت را بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Mahmoodi IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    ازنزدیک حاج آقای آل ایوب رو‌میشناسم،بسیار انسان شریف و بااخلاق حسنه و سعه صدر و پرکاری هستند.نماد اخلاق و کرامت و جاذبه کاریزماتیک. انشاالله موفق و عاقبت بخیر بشوند