پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
پذیرش

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینب کبری(س) بشاگرد گفت: طلاب و مبلغین مدرسه حضرت زینب کبری(س)، قبل از زمان شروع ثبت‌نام حوزه‌های علمیه به تبلیغ در مدارس و مناطقی که ساکن هستند، اهتمام وزیده‌اند.

خانم مرضیه لشکری زاده مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) بشاگرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به تلاش‌های خوبی که تاکنون جهت جذب دانش آموزان در عرصه پذیرش صورت گرفته، اظهار داشت: طلاب و مبلغین مدرسه حضرت زینب کبری(س)، قبل از زمان شروع ثبت‌نام حوزه‌های علمیه به تبلیغ در مدارس و مناطقی که ساکن هستند، اهتمام وزیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در جذب خواهران علاقمند به حوزه علمیه، کیفیت محوری لحاظ خواهد شد، گفت: تلاش می‌شود تا افراد مومن، متعهد، انقلابی و علاقمند جذب این مدرسه علمیه شوند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) بشاگرد، افزود: در روزهای ابتدایی پذیرش حوزه علمیه خواهران، تعداد ۲۰ نفر ثبت نام کردند، که این رقم حقیقتا رضایت بخش است.

فعالیت طلاب منطقه بشاگرد در راستای پذیرش جوانان مستعد در حوزه علمیه خواهران

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) بشاگرد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های ما برای جذب و پذیرش دانش آموزان، میزبانی حوزه علمیه از مدارس متوسطه دوم جهت آشنایی بیشتر آن‌ها با حوزه علمیه، اعزام طلاب به مدارس و مساجد شهرستان در مناسبت‌های مختلف اعیاد شعبانیه، ایام فاطمیه اول و دوم، تبلیغ طلاب طرح امین در مدارس و همچنین توزیع و نصب تراکت و پوستر تبلیغ حوزه در سطح شهرستان بوده است.

فعالیت طلاب منطقه بشاگرد در راستای پذیرش جوانان مستعد در حوزه علمیه خواهران

فعالیت طلاب منطقه بشاگرد در راستای پذیرش جوانان مستعد در حوزه علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha