شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تشییع پیکر شهید میلاد حیدری

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسم تشییع شهید میلاد حیدری گفت: شاید در ظاهر امروز غمگین و عزادار خون جوانان و رزمندگانمان باشیم ولی از سوی دیگر است خوشحالیم که چهره واقعی دشمنان اسلام را شناخته ایم و باید خود را برای آزادسازی قدس شریف آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم تشییع پیکر شهید میلاد حیدری از شهدای مدافع حرم حرم که در قروه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: دشمنان به خوبی می دانند که به زودی انتقام خون شهدا گرفته خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست ها و آمریکایی ها در عمل نشان داده اند که خیانت و تفرقه راهبرد آنان در تقابل با کشورهای آزاده و مستقل در جهان می باشد.

به گفته سردار نقدی، خون شهید میلاد حیدری برای همه ما پیام دارد و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید بهترین سند برای این ادعا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قرآن صهیونیست ها را دشمن اصلی مومنان معرفی می کند، گفت: انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و همچنان در راه مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صهیونیست ها در جهان مزدوران بسیاری برای ایجاد آشوب و تجزیه طلبی و تفرقه دارند، بیان کرد: شاید در ظاهر امروز غمگین و عزادار خون جوانان و رزمندگانمان باشیم ولی از سوی دیگر است خوشحالیم که چهره واقعی دشمنان اسلام را شناخته ایم و باید خود را برای آزادسازی قدس شریف آماده کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه امروز ایران در بحث دفاعی ونظامی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و همین امر این باعث شده است که در دل صهیونیست ها ترس بزرگی ایجاد شود که این خود یک امتیاز بزرگ برای همه ما محسوب می گردد.

براساس این گزارش در این مراسم پیکر شهید میلاد حیدری بعد از تشییع در شهر قروه به زادگاهش روستای وینسار منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha