یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: تضعیف جایگاه ولایت فقیه یک منکر سیاسی است که اگر به آن بی توجه باشیم به مرور زمان حرف ولیّ خریدار پیدا نکرده و مشکلات و بلاهای بسیاری بر سر جامعه می آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام اسلام محمدزاده امروز در نشست بصیرتی کارکنان سپاه شبستر گفت: ولایت پذیری در داستان کربلا نشان داد که مردم با پذیرش طاغوت در انواع معاصی سیاسی و اجتماعی غرق شدند.

وی افزود: لغزش هایی که در طول تاریخ گریبانگیر اغلب خواص جامعه بوده در حوزه مسائل سیاسی بوده است چراکه در بزنگاه های تاریخی غالبا خیلی از خواص جامعه دربحث ولایت مداری و ولایت پذیری دچار بی بصیرتی شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با تأکید بر اینکه به اصل ولایت باید به عنوان یک معروف همیشه به آن توجه شود، بیان کرد: تضعیف جایگاه ولایت فقیه یک منکر سیاسی است که اگر به آن بی توجه باشیم به مرور زمان حرف ولی خریدار پیدا نکرده و مشکلات و بلاهای بسیاری بر سر جامعه می آید.

حجت الاسلام محمدزاده به تقویت جایگاه ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و در این باره گفت: ولایت فقیه با صلابت و اتکا به اقتدار معنوی مقابل استکبار جهانی مقاومت کند و آنها را شکست دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha