دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
محمدرضا آمویی، در نشست گروه‌های جهادی، که در سالن جلسات فرمانداری

حوزه/ سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در محلات شهر کرمانشاه مسجد محور باشد و مساجد به پایگاه‌های فرهنگی تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز در نشست گروه‌های جهادی که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: در گروه‌های جهادی نگاه بیشتر عمرانی است و مسائل تربیتی و فرهنگی مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی مبنا بر عملکرد هوشمندانه باشد، عنوان کرد: انبوه کار مهم نیست، بلکه کیفیت کار اهمیت دارد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: هر کار تربیتی می‌تواند فرهنگی باشد، اما هر کار فرهنگی تربیتی نیست و باید در حوزه فرهنگی بیشتر کار کرد.

آمویی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته را مسجد محوری دانست و افزود: اکنون خارج از مساجد کار می‌شود، در حالی که مساجد باید فراتر از زمان نماز فعال باشند و به پایگاه تبدیل شوند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه بازدیدهای مستمر از محلات مختلف انجام و مشکلات احصا و پیگیری می‌شود، گفت: فرمانداری در کنار گروه‌های جهادی خواهد بود.

در این دیدار روحانیون و طلاب جهادی فعال در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه به بیان نظرات خود و مشکلات و معضلات اجتماعی پرداختند.

فعالیت گروه‌های جهادی در محلات، مسجد محور باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha