سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
نماینده آیت الله سیستانی در بیت مرجع فقید شیعه حضور پیدا کرد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در بیت مرجع فقید آیت الله العظمی صافی گلپایگانی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در سخنانی اظهار کرد: آیت الله العظمی سیستانی به آیت الله العظمی صافی(ره) بسیار علاقه مند بودند و نسبت به ایشان خیلی احترام می نمودند و همیشه از ایشان تمجید می کردند. فقدان این مرجع بزرگ را ثلمه برای اسلام می دانند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی از الطاف و محبت های زیاد مرجع بزرگ شیعیان آیت الله العظمی سیستانی تشکر کرد و اظهار داشت: امروز وجود این مرجع روشن ضمیر و آگاه به اوضاع جهان و دلسوز برای مسلمانان و حافظ دین و مطیع امر مولای خود حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف یکی از نعمت های بزرگ الهی می باشد بنده در سفر اخیر خود به عتبات عالیات خدمت این مرجع بزرگ مشرف شدم و از الطاف و محبت های ایشان تشکر کردم و عرض کردم امروز جهان اسلام به انتخاب مواضع شایسته و بحق حضرتعالی امیدوار است و به آنها چشم دوخته است حضرت آیت الله صافی مواضع محکم و شایسته حضرتعالی را همیشه تایید می‌کردند و برای سلامتی و طول عمر مبارکتان و برای عزت و سربلندی مسلمانان جهان دعا می کردند.

استاد حوزه علمیه قم از شخص حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی تجلیل کرد و از وی به عنوان شخصیتی که با درایت و مدیریت توانا خدمات بسیار ارزنده به حوزه های علمیه و مسلمانان داشته یاد کرد.
۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha