یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری گفت: اسلام دین کامل و جامعی است و پاسخ همه سؤالات و شبهات با تمام جوانب را به طور دقیق و مستند ارائه می دهد.

خانم سکینه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در رابطه با معرفی حوزه علمیه خواهران بیان کرد: یکی از مسائل مهم و ضروری هر جامعه، تقویت قوه تفکر برای افراد جامعه به ویژه جوانان است، در جامعه اسلامی ما جوانان دارای ذهن باز و به دنبال فهم عمیق و مستدل مسائل هستند اما دشمن نیز بیکار نبوده و دائما شبهات گوناگون را به انحاء مختلف تولید و در جامعه منتشر می‌کند.

وی تصریح کرد: اسلام دین کامل و جامعی است و پاسخ همه سؤالات و شبهات، با تمام جوانب، را به طور دقیق و مستند ارائه می دهد، اما برای دریافت این پاسخ ها، نیاز به یادگیری مبانی و کنکاش در منابع دینی از جمله قرآن، سنت و ... است. این وظیفه مهم به حوزه های علمیه واگذار شده که تامین کننده نیاز جامعه باشند و محصول خود که محققان، مبلغان و نویسندگان و ... می باشند را تربیت کنند.

رضایی افزود: مدارس علمیه خواهران به نوبه خود، بستری فراهم کرده تا سهم بزرگی را در این وظیفه مهم به عهده بگیرد و بانوان متعهد و متخصص علوم دینی را تربیت کرده و به جامعه معرفی کند.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری اشاره کرد: بانوان علاقمند و با استعداد جهت بهره‌مندی از این امکانات می‌توانند به مدارس علمیه شهر خود مراجعه کرده و از شرائط تحصیل و امکانات موجود اطلاعات کاملی را دریافت کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: بانوان با تحصیل در مدارس علمیه علاوه بر فراگیری علوم دینی، مادران و همسرانی شایسته در خانواده و مشاوران و راهنمایانی متعهد برای افراد جامعه به خصوص دختران و زنان می باشند.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری تاکید کرد: امید است بانوان و دختران عزیز این فرصت را غنیمت بشمارند و با حضور در مدارس علمیه و کسب معارف اسلامی، مشمول توجه و دعای حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرند و به شاگردی مکتب اهل بیت(علیهم السلام) مفتخر شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha