چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
عیادت آیت الله از حجت‌الاسلام جهانگیری در بیمارستان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با حضور در بیمارستان از حجت‌الاسلام جهانگیری روحانی مصدوم عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، با حضور در بیمارستان از حجت‌الاسلام جهانگیری طلبه مصدوم عیادت کرد و در جریان مداوا و حال وی قرار گرفت.

«حجت‌الاسلام محمدسجاد جهانگیری» ، طلبه‌ی جوانی که دو فرزند کوچک دارد و مدتی است از مشهد برای ادامه تحصیلات  حوزوی به قم آمده است، صبح امروز در حمله با ماشین و سپس با ضربات چاقو در خیابان صفاییه قم مورد تعرض قرارگرفت و هم‌اکنون به‌شدت مجروح است.

در تاریخ شیعه کم نبوده‌اند عمامه‌هایی که از سر افتاده و رنگ خون گرفته‌اند؛ از  عمامه مولود کعبه که در محراب عبادت رنگ خون گرفت تا قتلگاه، عمامه پیامبر(ص) که بر سر حجت خدا حسین(ع) نشسته است، سرخ فام می‌شود.

شهید اول، شهید ثانی، قاضی نورالله شوشتری، شهدای محراب و نیک‌نامانی دیگر که عمامه، به خون سر رنگین ساخته‌اند، گواهانی راستین بر پایمردی عالمان دین در برابر اندیشه‌های انحرافی‌اند. امروزه نیز، اندیشه‌های واپس‌گرایانه در جامعه سر برآورده به این خیال واهی که در شیپور انزجار از این خادمانی که بی‌ریا به دین خدا خدمت می‌کنند، بدمند و راه خود و ناآگاهان را به سوی دوزخ بی‌دینی هموار سازند. شرمشان باد!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دلسوز IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    5 2
    با سلام- مطمئن باشید که دست پلید سرویسهای اطلاعات خارجی به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی خبیث منافقین داخلی و یک طیف سیاسی مرتبط با بهائیت (اصلاح طلبان) به سرکردگی رئیس اصلاحات با آن بیانیه ها و حرفهای روشنکفرانه اش در پس پرده حملات دور جدید به روحانیت مظلوم مدافع اصلی اسلام راستین هستند. از ترور ناجوانمردانه شهید آیت الله سلیمانی تا مضروب کردن عمدی دو روحانی در قم و تهران. نکته جالب ترور شهید سلیمانی هم این بود که به قاتلان و ضاربان آموزشهای دروغ گفتن هم یاد داده اند که من اصلا این آقا را نمیشناختم یا به سبب فلان مسئله اقدام کردم تا شناسائی سر شبکه ها به راحتی انجام نشود و قتلها عادی انگاشته شود. شما به عنوان رسانه حوزه بایستی مطالبات به حق خود از دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی و قضائی را فریاد بزنید زیرا این برنامه ها ادامه همان اغتشاشات سال قبلی شبکه فواحش است! از ما گفتن بود. تا دیر نشده روشنگری کنید.
    • اکبر IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      13 3
      دلسوزی شما به انقلاب نیست بلکه هتک حرمت اصلاح طلبان است هنوز معنی بهترین را نفهمیده ای برو یه کمی مطالعه کن
    • رضا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      1 13
      بهتر است نظام یک تصمیم جدی برای اصلاح ظلبان بگیرد و مردم هم اعتراضی نخواهند کرد تا مثل بقیه احزاب تکلیف شان روشن شود
  • سعید IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    3 0
    امیدواریم که دیگر چنین حوادث تلخی تکرار نشود و ایشان شفای کامل بیابند. ولی خدا وکیلی این چندمین حمله ناجوانمردانه علیه طلبه های بیگناه است. چرا متولیان حوزه امنیت و مدعی العموم ریشه این جنایات سازمان دهی شده را شناسائی و به مردم معرفی نمی کنند. چرا با عاملان و آمران اصلی برخورد تمام کننده ندارند! براستی چرا؟
  • علی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 1
    کوتاهی قوه قضائیه و وزارت اطلاعات در شناسائی سرمنشاء این حوادث کاملا واضح است. عدم برخورد به موقع و اجرای حکم الهی قصاص در سریع ترین زمان ممکن و طولانی شدن فرآیند دادرسی و نیز عملکرد و نیز بی عملی مسئولان فرهنگی همه و همه در جری تر شدن مجرمان بی تأثیر نیست. تمام این حوادث سازمان یافته و زیر سر سازمانهای اطلاعاتی غربی و صهیونی است. چگونه مسئولین امر تاکنون چاره ای کارآمد برای جلوگیری از این حوادث دلخراش انجام نداده اند. حتما باید با سرمنشأ برخورد کنید!