یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1084306
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه بر ضرورت توجه به دغدغه و مشکلات معلمان تأکید کرد و گفت: باید به این قشر اهتمام ویژه ای شود؛ تعلیم و تربیت زیربنا و محور اصلی پیشرفت است که بدون آن پیشرفت کشور میسر نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم در گناوه با اشاره به ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در سال ۵۸ و آغاز هفته معلم بیان کرد: معلمان افسران سپاه پیشرفت مملکت هستند و پیشرفت کشور در گرو عرصه تعلیم و تربیت است.

امام جمعه گناوه بر ضرورت توجه به دغدغه و مشکلات معلمان تأکید کرد و گفت: باید به این قشر اهتمام ویژه ای شود؛ تعلیم و تربیت زیربنا و محور اصلی پیشرفت است که بدون آن پیشرفت کشور میسر نخواهد بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی با گرامیداشت شهادت شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری را می‌توان به عنوان نماد معلم تراز انقلاب اسلامی معرفی کرد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: شهید مطهری دارای ویژگی‌های خاصی و شهید جهاد تبیین، اسلام شناس، جریان شناس، دشمن شناس و زمان شناس بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی معلم تراز انقلاب اسلامی را محور تحول بنیادی در آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار داشت: داشتن چنین معلمی با روحیه انقلابی تأثیر مهمی تربیت اسلامی انقلابی دانش آموزان دارد.

در این آیین از معلمان نمونه شهرستان گناوه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha