یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
رشتخوار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، اجر تلاش های خواهران طلبه به ویژه در مناطق محروم را دو چندان عنوان کرد و آن را نتیجه بخش و دارای پاداش بسیار خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه علویه رشتخوار با اشاره به حضور طلبه های خواهر در عرصه کسب علوم دینی با وجود سختی های موجود، اثرگذاری آن را با برکت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش قرآن، همیشه از پسِ مشکلات، آسانی ها به وجود می آید، اجر تلاش های خواهران طلبه به ویژه در مناطق محروم را دو چندان عنوان کرد و آن را با توجه به رضایت الهی و در خدمت به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نتیجه بخش و دارای پاداش بسیار خواند.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: طرح نظام آموزشی خواهران طبق اقتضائات تحصیلی و زندگی ایشان در دست بررسی و اقدام است و آموزش ها بر اساس مسائل منطقه ای برنامه ریزی می شود.

تقدیر مدیر حوزه خراسان از تلاش های طلاب مدرسه علویه رشتخوار
همچنین حجت الاسلام و المسلمین خیاط با اشاره به مسائل و موارد مطرح شده در عرصه آموزش و تدریس، راهکارهایی همچون استفاده از ظرفیت روحانیون شاغل در ادارات به عنوان استاد و در صورت ضرورت بهره مندی از آموزش مجازی را بیان کرد.
وی به تمایل و آمادگی عموم اقشار جامعه در حمایت و پشتیبانی از فعالیت ها در عرصه دین اشاره و بر استفاده از زمینه همراهی های مردمی در برنامه های علمی، فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.
مدیر حوزه علمیه خراسان از فعالیت ها و تلاش های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و... طلاب این مدرسه تقدیر و آن را موجب اثرگذاری و اجر بسیار عنوان کرد.
در این نشست، خانم باغبان گل ختمی، مدیر مدرسه علمیه علویه رشتخوار به بیان گزارشی از اقدام های انجام شده در عرصه های گوناگون پرداخت و مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha