چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
ی

حوزه / فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جنگ تحمیلی به برکت خون شهدا و حفظ وحدت پیروز شدیم و اگر امروز هم ملت ما وحدت خود را حفظ کند، همواره در مقابل دشمن پیروز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار سید ابوالقاسم طباطبایی فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح، امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و همایش رزمندگان دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان(ع)، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، ملت ایران و همه نیروهای مسلح با حفظ وحدت به پیروزی رسیدند و امروز هم رمز موفقیت در همه عرصه‌ها، حفظ این وحدت است.

وی افزود: مرحله نخست عملیات بیت المقدس از دارخوین آغاز شد و رمز موفقیت این عملیات، همراهی برادران سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی در کنار هم بود و این تجلی پیام "یدالله مع الجماعه است، این وحدت امروز هم مشکلات زیادی را در کشور رفع می‌کند.

سردار طباطبایی گفت: عملیات بیت المقدس بعد از عملیات فتح المبین انجام شد، در عملیات فتح المبین ۷۰ کیلومتر پشت دشمن رفتیم و توپخانه عراقی‌ها به دست رزمندگان اسلام فتح شد و این یک اقدام بزرگ به لحاظ نظامی بود.

فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح، به معجزات الهی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: امام راحل فرمود، دست خدا از آستین بسیجیان و ایرانیان بیرون می‌آید و همیشه پشتیبان ما می‌باشد.

سردار طباطبایی اظهار کرد: همه دنیا بسیج شد تا انقلاب اسلامی صورت نگیرد و ارتش منحل شود، اما نه تنها حضرت امام(ره) ارتش را منحل نکرد، بلکه یازده ارتش دیگر به برکت انقلاب اسلامی ایران و یاری خداوند، همچون جیش الشعبی، انصارالله، حزب الله، فاطمیون، حیدریون و زینبیون در دنیا تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان خود در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی به برکت خون شهدا و حفظ وحدت پیروز شدیم و اگر امروز هم ملت ما وحدت خود را حفظ کند، همواره در مقابل دشمن پیروز هستیم.

فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان برای مبارزه با آرمان‌ها و مظاهر ما به میدان آمده است، خاطرنشان کرد: مبارزه دشمن با مظاهر و آرمان‌های انقلاب به‌مراتب خطرناک تر از جنگ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

سردار طباطبایی، مظاهر دشمن را همجنس بازی، بی‌عفتی و آغوش رایگان دانست و گفت: باید از مظاهر خود از جمله حجاب و عفاف، مسجد، قرآن، روحانیت، دفاع کنیم، ما با مظاهر دشمن از جمله همجنس بازی و بی‌عفتی می‌جنگیم و اگر در این جنگ به خدا توکل نکنیم و وحدت نداشته باشیم، قطعا با شکست مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و روحانیت باید کنار هم در برابر دشمن در حفظ مظاهر دینی و دفاع از ارزش‌های انقلاب تلاش کنند، یادآور شد: باید به دنبال عمل به معروف باشیم و نسخه امروز ما عمل به معروف و نه امر به معروف است و این جنگ سخت‌تر از جنگ تحمیلی است.

فرمانده قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار کرد: اگر عمل به معروف را با ظرافت انجام ندهیم، قطعا فتح المبین و بیت المقدس‌ها را نخواهیم داشت و به مرور زمان بچه‌هایمان را به‌وسیله ماهواره و گوشی‌های موبایل از ما خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: آقای رئیس اداره، فرماندار، بخشدار و آقای مدیرکل، اگر خودت به دستورات ولی فقیه، اسلام و دین عمل کرده باشی، رزمنده‌ای حتی اگر در بیت المقدس و فتح المبین نبوده باشی.

وی بر لزوم رفع مشکل ارباب رجوع در ادارات تأکید کرد و گفت: مدیر یک اداره نباید با گفتن "امروز برو فردا بیا"، مردم را سرگردان کند، بلکه لازم است تا خودش شخصا مشکل ارباب رجوع را برطرف کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha