شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
عبدالحسین معزی - نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر

حوزه/ حجت الاسلام معزی گفت: چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور رویدادهای تلخ و حزین در تاریخ ایران اسلامی است؛ سی‌وچهار سال از رحلت جانسوز امام عظیم‌الشان در ۱۴ خردادماه ۶۸ می‌گذرد و داغ این فراق هنوز در دل‌های مردم مسلمان و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیزان تازه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور رویدادهای تلخ و حزین در تاریخ ایران اسلامی است؛ سی‌وچهار سال از رحلت جانسوز امام عظیم‌الشان در ۱۴ خردادماه ۶۸ می‌گذرد و داغ این فراق هنوز در دل‌های مردم مسلمان و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیزان تازه است. ملت ایران اسلامی در چهارده خرداد سال شصت و هشت با پیشوایی وداع کرد که هویت و عزت و استقلال را برای ایران به دست آورد و روحی تازه در کالبد جامعه مظلوم و مردم تحول‌خواه ایران دمید.

پانزدهمین روز از خرداد ماه نیز نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است. بی شک نام این روز نیز پیوند خورده است با نام آن بزرگ مرد عرصه عزت، علم، پارسایی و شجاعت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. امام خمینی (ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و بی‌مانند بود. در برابر ظلم به پاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد.

حکومتی را بنیان نهاد که آرزویی به قدمت تاریخ مبارزات حق طلبانه جامه تحقق پوشاند و مسیری روشن در برابر دیدگان مظلومان گشود. اکنون انقلاب اسلامی ایران در حالی پای به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاده که اگر چه دشمنان خوش خیالش گمان‌های باطلی در سر دارند، اما دوست‌داران انقلاب هر روز امیدوارتر از دیروز، حافظ جمهوری اسلامی هستند. جمعیت میلیونی امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان هلال‌احمر نیز بر خود وظیفه می‌داند تا با تاکید بر استمرار اندیشه روشن و بلند آن مرد الهی و میراث ماندگارش و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در این مسیر قدم بردارد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه مردم ایران، به خصوص کارکنان، داوطلبان و همه‌ی زحمت‌کشان خدوم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از خدای متعال برای ادامه‌ی این حرکت بزرگ و اتصال آن به قیام موعود آل محمد (ص) به دست رهبر معظم انقلاب استعانت می‌جوییم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha