یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مراسم چهلم آیت الله سلیمانی

مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله سلیمانی در مسجد جامع شهرستان زاهدان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم چهلمین روز شهادت عالم خدوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم، علمای شیعه و اهل سنت و مسئولین در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام وحید سلیمانی فرزند شهید ضمن خوش آمدگویی از همیاری و قدر شناسی مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آیت الله سلیمانی منادی و پرچمدار وحدت بود و هم اینک خواسته عموم برخورد قاطعانه قوه قضائیه با عاملان شهادت این شهید والامقام است.

وی ادامه داد: آیت‌الله سلیمانی رادمردی است که بیش از ۲۰ سال در سیستان و بلوچستان جانانه خدمت و به‌عنوان سرباز ولایت ایفای نقش کرد و همه ما مدیون این رادمردی هستیم که قطرات خون وی ناجوانمردانه بر زمین ریخته شد. این شهید بزرگوار در ارتباط با خالق و مخلوق ارتباطی محکم و قوی پیدا کرده بود و سحرخیزی‌ها و شب زنده داری‌های این شهید والامقام زبانزد خاص و عام است.

مولوی محبی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد زاهدان هم به بیان ابعاد شخصیتی آیت الله سلیمانی پرداخت و بیان کردند: ایشان عالمی وارسته و مردمی و منادی وحدت بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha