یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر / دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه موانع اداری خدمت به مردم باید حذف شود، گفت: برای حل مشکلات مردم اگر لازم شود، مدیران باید در شهرستان ها اردو بزنند تا علاوه بر رضایت مردم، خشنودی الهی به دست آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در همایش روز شهرداری‌ها و دهیاری ها در بوشهر اظهار داشت: دهیاران و شهرداران با مشکلات روزانه مردم به طور مستقیم در ارتباط هستند و مسئولان اجرایی باید مطالبات آن‌ها را مورد توجه قرار بدهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد موانع در توسعه و پیشرفت کشور می باشد، گفت: مسئولان با عشق ورزیدن به انقلاب باید به مردم خدمات رسانی کنند و دچار خود تحریمی نشوند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر مردم بر سر مدیران فریاد بزنند، این فریادها را باید محبت تلقی کرد و برای گره‌گشایی مشکلات سعی و تلاش کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بنده به عنوان خادم مردم استان، با افتخار مسائل حساس را پیگیری می‌کنم و مطالبات را به مسئولان کشوری منعکس خواهم کرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی کشور محسوب می شود، گفت: متاسفانه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به خوبی تحقق نمی یابد که این مسئله جای گلایه دارد.

وی با تأکید بر اینکه بخشی از مشکلات در درون استان و شهرستان‌ها قابل حل می باشد، افزود: حل موانع در روستاها و شهرها نیازمند ارزیابی مستمر و تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اهتمام ورزیدن مدیران است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم اگر لازم شود، مدیران باید در شهرستان ها اردو بزنند تا علاوه بر رضایت مردم، خشنودی الهی به دست آید.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مسئله آب استان یک مشکل جدی است، عنوان کرد: کشورهای همسایه آب‌ موردنیاز را از طریق دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن تأمین می کنند اما در سال های قبل با وجود منابع مالی فراوان متاسفانه این موضوع مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه بروکراسی‌های اداری باید حذف شود، خاطرنشان کرد: مردم در این چند دهه پای انقلاب اسلامی بوده اند و همچنان خواهند بود و مدیران نیز باید با حذف موانع و مشکلات آسایش و رفاه آنان را محقق سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha