سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 1098608
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
رادیو قم و تکیه محرم

حوزه/با فرارسیدن ماه عزاداری آل الله، رادیو قم ویژه برنامه‌های خود را برای ایجاد شور حسینی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، برنامه زنده رادیویی «اینجا کربلاست» با هدف تبیین آثار و برکات محبت حضرت سید الشهدا علیه السلام در زندگی، از ۲۸ تیر تا ۸ مرداد ۱۴۲ ساعت ۱۸:۱۵ بر روی آنتن صدای جمهوری اسلامی ایران می رود.

بر اساس این گزارش، برنامه زنده رادیویی «حسینی می مانیم» با هدف ایجاد حسینیه‌ای در خانه و محل کار مخاطبان و با حضور ذاکرین، مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت استان قم؛ از ۲۸ تیر تا ۸ مرداد هر روز از ساعت ۱۱ تا قبل از برنامه اذانگاهی ظهر پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «شبهای محرم» :

پخش زنده مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام استان قم با سخنرانی حجت الاسلام میرزا محمدی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد؛ از شب اول محرم تا شام غریبان حسینی به مدت ۱۱ شب از ساعت ۲۱:۴۵ انجام خواهد گرفت.

مجموعه نمایش رادیویی «توغ سیفا» : کاری از گروه نمایش رادیو قم نیز در ۱۰ قسمت با روایتی تاریخی از ممنوعیت مجالس عزاداری سید الشهدا علیه السلام به دستور رژیم دیکتاتور رضاخان و سرپیچی مردم قم به ویژه محله قدیمی چهل اختران قم؛ از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد ۱۴۰۲ هر شب از ساعت ۱۶:۲۰ پخش می شود.

ویژه برنامه زنده «یک قدم تا عرش» همزمان با تاسوعای حسینی از ساعت ۹ صبح با هدف ایجاد شور حسینی و زنده نگه داشتن فرهنگ قیام حسینی و مقاومت اسلامی

ویژه برنامه زنده «خیمه گاه عشق» همزمان با عاشورای حسینی از ساعت ۱۰ صبح

برنامه های روزانه و زنده «سلام زندگی»، «کاشانه»، «عصر جوانی» و ... نیز در این ایام به صورت ویژه به عزای آل الله خواهند پرداخت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha