دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
مهدی حیدری

حوزه/ معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری پنجمین نشست مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت بوشهر خبر داد.

وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر اعلام کرد: پنجمین نشست مدیران موسسات قرآنی استان بوشهر به میزبانی موسسه بدرالمنیر آب‌پخش به همت معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و واحد قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام محله بهرام آباد شهر آبپخش هم اکنون در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این نشست ها در راستای توانمند سازی مدیران و شبکه سازی قرآنی در سطح استان بوشهر با برنامه های متعدد و دعوت از مسئولین مرتبط برگزار می شود.

حیدری ادامه داد: در این نشست یک روزه برنامه هایی از جمله کارگاه های تخصصی مدیریت اقتصادی موسسات قرآن، اخلاق تشکیلاتی، فعالیت های هنری موسسات و پرسش و پاسخ جهت فعالیت قرآنی در حال برگزاری است .

شایان ذکر است این نشست با حضور ۸۰ موسسه قرآنی استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش و موسسه قرآنی بدر المنیر این شهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha