سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
حجت الاسلام شهبازی امام جمعه سعدآباد

حوزه/ امام جمعه سعدآباد تقویت و متمرکز سازی مراکز نیکوکاری را ضامن ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان دانست و بر استفاده از ظرفیت روحانیون محلی و افراد قابل اعتماد مردم در خدمت رسانی به محرومان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام شهبازی امام جمعه سعدآباد صبح امروز در دیدار مدیر کل کمیته امداد و امام خمینی(ره) بوشهر ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای این نهاد در خدمت به اقشار آسیب پذیر گفت: تقویت و متمرکز سازی مراکز نیکو کاری ضامن ارائه خدمات مطلوبتر به مددجویان می‌باشد و در این راستا استفاده از روحانیون محلی و دیگر افراد قابل اعتماد مردم می تواند با جذب اعتبارات و اقلام، زمینه خدمت بیشتر به مردم مستمند را فراهم آورده و حمایت همه جانبه نهاد نماز جمعه را یک وظیفه برشمرد.

امام جمعه سعدآباد مشاوره و کمک های مالی به فرزندان مدد جویان در خصوص تحصیلات، شناسایی افراد واقعی کمتر برخوردار، توزیع عادلانه همراه با مشاوره شغلی جهت اشتغال پایدار و جهت دار به متقاضیان واقعی را یکی از وظایف اصلی کمیته امداد عنوان کرد.

حجت الاسلام شهبازی تقویت مبانی فرهنگی در پایداری زندگی مدد جویان را مهم و با اهمیت دانست و افزود: جذب زکات با استفاده از افراد قابل اعتماد محلی و روحانیون نقش به سزایی در توسعه روستا و شهر دارد.

عباس روشن مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و خدمات ارائه شده به مددجویان، گفت: کمیته امداد با رویکرد ویژه حمایتی دولت و افراد خیر توانسته خدمات خود را در قالب پرداخت مستمری ماهیانه، لوازم خانگی از جمله یخچال، کولر، فرش، مخزن آب و دیگر ملزومات اولیه زندگی ارائه دهد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر کمک به نو عروسان تحت پوشش، ساخت مسکن، کمکهای تحصیلی، مشاوره در بخشهای ضروری، جذب زکات، کمک های موردی و تسهیلات اشتغالزایی را از عمده اقدامات کمیته امداد برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha