جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی اهدا شد

نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به‌پاس فعالیت‌ درزمینه‌ی بصیرت افزایی و مقابله با اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، مراسم ویژه اهدا نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق کهنموئی معاون اول قوه قضائیه، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت و مسئولین ارشد کشوری و لشکری در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

در این همایش نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی به حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج به‌پاس فعالیت‌ در زمینه‌ی بصیرت افزایی و مقابله با اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی و حامیان آن، اهدا شد.

همچنین در این مراسم آثار رسانه‌ای در حوزه‌های رسانه‌های مکتوب، شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، پایگاه‌های اینترنتی و صفحات مجازی، پس از مرحله ارزیابی و داوری، موردتقدیر قرار گرفت.

در این مراسم از «فرزاد بادپا» که با اقدام به‌موقع و شجاعانه خود، فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (علیه‌السلام) زمین‌گیر کرد، تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha