یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید در بحث هفته دفاع مقدس گفت و گو محور عمل کنیم به نحوی که نقش دانش آموزان و دانشجویان و نیز کارشناسان این حوزه برجسته و فعالانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و همچنین ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه شهرستان سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در این جلسه در سخنانی عنوان داشت: برای نشر بهتر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه باید از پتانسیل دانشجویان و دانشگاه به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید فرهنگ دفاع مقدس به خوبی برای نسل جوان و نوجوان تبیین و بازگو شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی افزود:در بحث هفته دفاع مقدس گفت و گو محور عمل کنیم به نحوی که نقش دانش آموزان و دانشجویان و نیز کارشناسان این حوزه برجسته و فعالانه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: بی گمان گاهی یک اثر فرهنگی و هنری می‌تواند بسیار تأثیرگذارتر از ده‌ها سخنرانی و جلسه باشد بنابراین باید به این مهم توجه لازم شود.

در ادامه این جلسه، ماموستا فایق رستمی نیز در سخنانی اظهار کرد: باید از هفته دفاع مقدس برای تبیین آرمان‌های این انقلاب و نظام بهترین بهره‌ها را ببریم.

امام جمعه سنندج افزود: بنابراین انتظار داریم علما و روحانیون تمام تلاش خود را در هفته دفاع مقدس برای تبیین بهتر مسائل داشته باشند زیرا تاریخ نشان داده است که روحانیون همواره در بحث تبلیغ پیشتاز بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل قطره قطره خون شهدا می‌باشد بنابراین حفاظت و صیانت از آن وظیفه همه ماست لذا شایسته است که با انجام کارهای بزرگ در حوزه تولید و فقرزدایی کمک بیشتری به ملت داشته باشیم زیرا این مهم از منویات رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha