پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مسلمانان باید با شناخت ویژگی‌های شخصیتی رسول اکرم(ص)، دنیا و آخرت خود را آباد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم سالروز ارتحال رسول اکرم و شهادت امام حسن مجتبی امروز در مسجد جامع شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در این مراسم اظهار داشت: باید برای سعادت دنیوی و اخروی در مسیر پیامبر اکرم(ص) حرکت کنیم، زیرا ایشان فخر کائنات و تمام انسان‌ها می‌باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: پیامبر(ص) از شخصیتی بسیار جذاب و بزرگ برخوردار هستند به‌طوری که بسیاری از افراد به سمت ایشان کشش دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: رسول اکرم فردی مهربان و غم‌خوار فقرا و مستمندان بودند و همواره در کنار مردم حضوری پررنگ داشتند، تا جایی که اگر کسی بیمار می‌شد ایشان به عیادت وی می‌رفتند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: شکیبایی از دیگر صفات رسول خدا می‌باشد، این حضرت با وجود اینکه در دوران نبوت و پیش از آن با نامهربانی‌های بسیاری از سوی دشمنان روبرو شدند، اما باز هم صبر پیشه کردند و نهایتاً پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با شناخت ویژگی‌های شخصیتی رسول اکرم(ص)، دنیا و آخرت خود را آباد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha