یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: باید در اجرای برنامه‌های هفته وحدت طوری عمل کنیم که مردم آثار هفته وحدت را در زندگی خود به عینه احساس کنند و برای آنان ملموس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جلسه هماهنگی برنامه‌های فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته وحدت در استان کردستان امروز در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

حجت الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان، در این جلسه اظهار داشت: باید بتوانیم با استفاده از پتانسیل‌های مساجد برنامه‌های هفته وحدت در این استان را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان، گفت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌هایی که در هفته وحدت در کردستان برگزار می‌شود، شامل همایش طلبه‌های خواهر فارغ التحصیل از استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می‌باشد که این مراسم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۸ مهرماه سال جاری در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: همچنین در کنفرانس وحدت اسلامی که امسال به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود ۳۰ نفر از روحانیون برجسته کردستانی حضور پیدا خواهند کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه استان کردستان نیز اظهار کرد: باید برنامه‌های هفته وحدت آثار ملموس داشته باشند و به خوبی اثرات آن در جامعه هویدا باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان یادآور شد: برنامه‌های هفته وحدت باید بیشتر بین نخبگان استان برگزار شود و نخبگان باید از اهل سنت و اهل تشیع این خطه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر خاطرنشان کرد: باید در اجرای برنامه‌های هفته وحدت طوری عمل کنیم که مردم آثار هفته وحدت را در زندگی خود به عینه احساس کنند و برای آنان ملموس باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha