شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجاب

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه مباحث عفاف و حجاب مباحث روزانه ما هستند نه مباحث مقطعی، گفت: دشمن در حال جنگ دائمی است و دفاع، تبلیغ و ترویج در حوزه‌های مختلف و دفاع از حیثیت، بحث دائمی و سالانه ما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، امروز در جلسه نشست تخصصی کارگروه عفاف و حجاب لرستان که در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره‌ کل برگزار شد، اظهار داشت: این کارگروه براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی بوده و هدف، استفاده از خِرد جمعی و رسیدن به راهبرد و راهکارهای اثر بخش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

وی افزود: ما قبل از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی و با توجه به موضوعی که در دستور کار است، جلسات نخبگانی برگزار کرده و در آن به‌دنبال مشورت و هم‌اندیشی پژوهشگرانه برای رسیدن به یک راهکار در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: موضوع جلسه بعدی شورای فرهنگ عمومی، پنج موضوع کلان است که در ابتدای سال توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده و با توجه به‌برش فرهنگی استان‌ها که یکی از این کلان موضوع‌ها بحث زیست عفیفانه و عفاف و حجاب است، مورد بحث قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه مباحث عفاف و حجاب مباحث روزانه ما هستند نه مباحث مقطعی، ادامه داد: دشمن در حال جنگ دائمی است و دفاع، تبلیغ و ترویج در حوزه‌های مختلف و دفاع از حیثیت، بحث دائمی و سالانه ما خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در کنار هم هستیم که با هم‌اندیشی برای بهتر شدن وضعیت زیست عفیفانه و عفاف و حجاب تلاش کنیم و مصوبات شورای عفاف و حجاب را در مراکز عمومی جامعه اجرایی نماییم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha