پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر / دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و جمعی از مدیران استان همدان با حضرت آیت‌الله نوری همدانی

حوزه / استاندار همدان با تأکید بر اینکه برگزاری دومین کنگره‌ ملی ۸ هزار شهید استان در راستای تبلیغ، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: در راستای برگزاری کنگره تلاش شد حماسه‌ها و اقدامات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید و مردم استان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در دیدار مسئولان استان همدان با آیت الله العظمی نوری همدانی، با تأکید بر اینکه برگزاری دومین کنگره‌ ملی ۸ هزار شهید استان در راستای تبلیغ، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره تلاش شد حماسه‌ها و اقدامات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید و مردم استان معرفی شود.

وی افزود: در قالب آثار هنری، کتاب و نمایش باید فرهنگ ایثار و شهادت را برای آیندگان منتقل کنیم.

استاندار همدان، با اشاره به اقدامات دولت در استان همدان، اظهار کرد: نگرانی در مورد بحران آب در استان مرتفع شده و اقدامات لازم برای تأمین و انتقال آب به همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد برگزاری نمازهای جمعه با جمعیت کثیر مردم مؤمن استان همدان هستیم، خاطرنشان کرد: در ایام محرم و صفر حسینیه‌ها و تکایا علی‌رغم نقشه‌های شوم دشمنان، شلوغ‌تر از سال‌های قبل بود و برنامه‌های این ایام با کیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به حضور مسئولان استانی در این دیدار، یادآور شد: یکی از اهداف این دیدار، دعوت از حضرت آیت‌الله نوری همدانی برای سفر به استان و حضور در جمع مردم همدان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha