پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه بوکان

حوزه / سردار رجبی گفت: وقتی موشکی از آسمان بر رژیم صهیونیستی فرومی‌ریزد این قدرت خداوند است که از دست مبارزان فلسطین بیرون می‌آید و امیدواریم چنین عملیات‌هایی تا رسیدن به حق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبگزاری حوزه از ارومیه، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه بوکان که سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ملت ایران و آزاداندیشان جهان به دلیل رویدادهای اتفاق افتاده طی چند روز گذشته و عملیات‌های حماس علیه رژیم صهیونیستی خوشحال هستند.

وی افزود: خیزش همه‌جانبه ملت مظلوم فلسطین در برابر ظلم و ستم سبب شادی همه ملت ایران و امت اسلام و حتی آزاداندیشان جهان شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: وقتی موشکی از آسمان بر رژیم صهیونیستی فرو می‌ریزد این قدرت خداوند است که از دست مبارزان فلسطین بیرون می‌آید و امیدواریم چنین عملیات‌هایی تا رسیدن به حق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: امنیت در همه جوامع مقدس است، زیرا امنیت بزرگ‌ترین نیاز بشری برای زندگی بهتر و توسعه و پیشرفت می‌باشد و در کشور و استان ما امنیت پایدار سرفصل خواسته‌های ماست که البته با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همه رزمندگان اسلام و با حضور مردم این مهم فراهم شده است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: ارائه خدمت به مردم برای توسعه و عمران و زندگی بهتر برای نظام مقدس هم‌تراز با امنیت است و ما نیز این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی گفت: باید با تمام توان همراه و همگام با مسئولان به ارائه خدمت به مردم به‌ویژه محرومان بپردازیم، زیرا اگر همه توان خود را برای خدمت به این مردم پای‌کار بیاوریم قطعاً توفیقات مهمی نصیب ما خواهد شد و برای رسیدن به اهداف تعیین شده نیاز به کار جهادی و شبانه‌روزی داریم.

در پایان این مراسم سرهنگ سهراب سعیدی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بوکان منصوب شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha