چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
مراسم تودیع معارفه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در برابر این تاریخ درخشان باید باتمام توان در خدمت مردمی‌سازی امر تبلیغ باشد، یادآور شد: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان روز گذشته در مراسم تکریم و معارفه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، با تأکید بر اینکه اسدآباد شهری بین‌المللی است و در آن بزرگان، فقها و سیاستمداران بزرگی حضور داشته‌اند، اظهار داشت: اسدآباد دیار پاکی و صداقت، جوانمردی و مردانگی، دیار منادی وحدت اسلامی سید جمال الدین اسدآبادی و دیار غیور مردانی همچون شهید سردار سعید قهاری سعید است.

وی افزود: تقدیم بیش از ۴۰۳ شهید و ۱۵۰ جانباز به انقلاب اسلامی در این خطه نشانه‌ای از شیفتگی و ارادت مردم اسدآباد به اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام ارتقایی، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در برابر این تاریخ درخشان باید باتمام توان در خدمت مردمی سازی امر تبلیغ باشد، یادآور شد: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک شده‌ایم و در مسیر رشد و تعالی قرار داریم، گفت: در این مسیر باید غفلت و ناامیدی را از کشور دور کنیم و نهضت تواصی را به‌صورت جدی دنبال کنیم، در غیر اینصورت شرایط نامناسبی برای کشور پیش خواهد آمد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات را تواصی به حق و تواصی به صبر عنوان کرد و یادآور شد: باید با این دو ویژگی از پیچ و خم‌ها عبور کنیم و اجازه به دشمن برای دسیسه چینی و پیاده کردن نقشه‌های شوم خود در کشور ندهیم.

وی با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌درستی در جامعه تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: با شناختن صحیح از نگاه و دیدگاه اسلام نسبت به جایگاه بانوان می‌توانیم بازهم دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود با شکست روبرو کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام روح الله رستمی مدیر اسبق اداره تقدیر و حجت الاسلام علی اصغر طالبی به عنوان مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد منصوب شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha