دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
جعفر فخرآذر مدیر کل ارتباطات ادیان و مذاهب ‌

حوزه/ با حضور دکتر علی اکبر صالحی «قائم مقام و معاون پژوهشی فرهنگستان علوم» از تمبر اختصاصی دانشگاه ادیان و مذاهب رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام جعفر فخرآذر مدیر کل ارتباطات ادیان و مذاهب با اشاره به برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: همزمان با آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب از تمبر اختصاصی نوزدهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه رونمایی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد؛ در نوزدهمین سالگرد تأسیس دانشگاه ادیان و مذاهب طی مراسمی با حضور دکتر علی اکبر صالحی«قائم مقام و معاون پژوهشی فرهنگستان علوم» و جمعی از شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی از تمبر اختصاصی این دانشگاه رونمایی خواهد شد.

وی افزود ؛ دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان نخستین و تنهاترین دانشگاه تخصصی در زمینه ادیان و مذاهب در ایران و جهان است که ضمن شناخت ادیان و مذاهب بر تعامل و گفت‌وگو با پیروان آنها با تکیه بر مشترکات تاکید دارد و همبستگی انسانی، تقویت صلح، کاهش آلام بشری با گسترش معنویت، اخلاق و معرفی عالمانه‌ی اسلام بر اساس آموزه‌های اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد.

حجت الاسلام فخرآذر در پایان با دعوت از اساتید و دانشجویان برای حضور در این آیین گفت: آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب و مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی این دانشگاه چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha