پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
معاشر

حوزه/ رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: همه باید بدانند که این رژیم با این جنایات ماهیت اصلی خود را به نمایش گذاشت و آمریکای جنایتکار بداند که ما جوانان ایران آماده‌ایم با اشاره رهبرمان برای مبارزه با آمریکایی‌ها و همه پایگاه‌هایشان و همه منافعشان در منطقه به میدان بیاییم و نابودی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی را به زودی خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحمان معاشر رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کشور امروز در تجمع ضد استکباری و ضد صهیونیستی در شهر عالیشهر گفت: به برکت تلاش‌ها و زحمت‌های شبانه روزی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز محور مقاومت پیروز است و امروز با عملیات طوفان الاقصی دیدیم که چگونه این رژیم کودک کش در هم کوبیده شد.

وی افزود: امروز به حول قوه الهی با توانایی که جوانان و نوجوانان جبهه مقاومت دارند نیازی به دخالت ایران اسلامی در جبهه مقاومت به صورت مستقیم احساس نمی‌شود.

رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: کودکانی که حاج قاسم تعلیم و آموزش می‌داد امروز توان دفاع از محور مقاومت و ملت فلسطین را دارند و رژیم اشغالگر صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

معاشر اظهار کرد: همه باید بدانند که این رژیم با این جنایات ماهیت اصلی خود را به نمایش گذاشت و آمریکای جنایتکار بداند که ما جوانان ایران آماده‌ایم با اشاره رهبرمان برای مبارزه با آمریکایی‌ها و همه پایگاه‌هایشان و همه منافعشان در منطقه به میدان بیاییم و نابودی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی را به زودی خواهیم دید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha