پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
تصاویر / دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه اصل در فعالیت‌های فرهنگی توجه به آموزش و پرورش است، گفت: امروز فهم مشترکی بین همه دغدغه‌مندان ایجاد شده که آموزش و پرورش باید کانون توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام المسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در دیدار با احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، با تقدیر از خدمات نقوی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: امیدواریم به لحاظ آشنایی مدیر کل جدید با مجموعه شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

وی با تأکید بر اینکه معتقد هستیم یکی از علائم دولت موفق و انقلابی این است که اصل توجهش بر آموزش و پرورش باشد، گفت: هر چه در عرصه آموزش و پرورش هزینه شود، مصداق سرمایه گذاری برای آینده است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه اصل در فعالیت‌های فرهنگی توجه به آموزش و پرورش است، یادآور شد: امروز فهم مشترکی بین همه دغدغه‌مندان ایجاد شده که آموزش و پرورش باید کانون توجه باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت در آموزش و پرورش دارای حساسیت بالایی است، اظهار کرد: برای موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری همه نهادها به‌صورت منسجم و هم افزا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه در استان تلاش بر این است که آموزش و پرورش کمک کنیم و حامی آن باشیم، خاطرنشان کرد: در شورای اقامه نماز استان مصوب شد تا ائمه جماعت ادارات در ایام هفته در مدارسی که فاقد امام جماعت هستند حضور پیدا کنند و با دانش‌آموزان به گفت‌وگو بپردازند.

وی به برخی مشکلات و دغدغه مندی‌ها در رابطه با آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و گفت: در شهر همدان با کلاس‌هایی مواجه می‌شویم که چهل دانش‌آموز در آن حضور دارند، موضوعی که سیستم آموزشی آن را نمی‌پذیرد و باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

حجت الاسلام المسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه امکانات دستگاه‌ها در اختیار آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش وزارتی در عرض مجموعه‌های دیگر نیست و همه باید به این مجموعه کمک کنند.

وی تصریح کرد: در استان با وجود اعلام سهمیه برای گزینش، اما در روند گزینش تعدادی از سهمیه کاهش پیدا کرده، این در حالی است که استان با مشکل کمبود نیرو مواجه است و لذا می‌طلبد تا نسبت به حل این مشکل نیز تدبیری اندیشیده شود.

امام جمعه همدان در ادامه به برخی مشکلات و درخواست‌های مردمی نسبت به مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و خواستار برطرف شدن این مشکلات شد.

آموزش و پرورش در کانون توجه فعالیت‌های فرهنگی باشد

در شروع این دیدار نیز رسول شیدایی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، با اشاره به حضور دختر شهید شوهانی در اولین روز مدرسه، اظهار کرد: شهدا فرزندان خود را به امانت به ما سپرده‌اند و امروز باید بدانیم که وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

از نکات قابل توجه در این جلسه حضور تعدادی از فرزندان شهدا و قرار گرفتن در بالای جلسه بود.

آموزش و پرورش در کانون توجه فعالیت‌های فرهنگی باشد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha