یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
آشتیان

حوزه/به مناسبت هفته دانش آموز جلسه ای با موضوع هماهنگی و هم اندیشی مربیان طرح امین مدارس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش آشتیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه ای با موضوع هماهنگی و هم اندیشی مربیان طرح امین مدارس امروز با حضور محسن نژادی مدیر اداره آموزش و پرورش آشتیان، خانم اسحاقی مدیر مدرسه علمیه خواهران امام خمینی (ره) آشتیان و خانم تاج آبادی معاون فرهنگی این مدرسه در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه محسن نژادی مدیر اداره آموزش و پرورش آشتیان ضمن خوش آمدگویی به مربیان طرح امین از زحمات و تلاشهای جهادی آنان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه خانم اسحاقی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی خواستار اجرایی شدن آیین نامه انضباطی معلمان و دانش‌آموزان مدارس و نصب این آیین نامه در محوطه مدارس شد و در خصوص رعایت امر عفاف و حجاب و وظیفه مبلغان در این زمینه تذکراتی را مطرح کرد.

سپس فراهی حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان آشتیان در خصوص هماهنگی کامل مربیان امین با مدیران مدارس و پیشنهادات سازنده مربیان مطالبی را بیان کرد.

پس از آن پیشنهاد برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در مدارس متوسطه اول و دوم به صورت تخصصی توسط خانم دریایی مربی طرح امین ارائه گردید.

هم اندیشی مربیان طرح اَمین مدارس آشتیان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha