شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن‌ها

حوزه/ دبیر علمی همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن‌ها از بررسی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شهبازیان در نشست خبری همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن‌ها، اظهار کرد: این همایش اهدافی را ازجمله شناخت جریان‌های آسیب‌زا دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آشنایی، شناسی و مؤلفه‌های جریان‌های انحرافی از دیگر اهداف همایش است، مطرح کرد: در همایش با استفاده از ظرفیت نویسندگان و نخبگان مختلف به دنبال شناخت فرصت‌ها و تهدیدها بودیم.

دبیر علمی همایش ملی جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن‌ها ادامه داد: همچنین در این همایش بررسی کردیم که جریان‌های انحرافی در آینده می‌توانند چه آسیب‌هایی برای جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به محورهای همایش، عنوان کرد: این محورها شامل مفهوم شناسی جریان‌های انحرافی مهدویت، گونه‌شناسی جرریان‌های انحرافی، بسترها و علل، مبانی و شاخصه‌های جریان‌های انحرافی، شیوه‌ها و شگردها، راهبردها و راهکارهای پیشگیری، راهبردها و راهکارهای مواجهه و آینده پژوهی است.

حجت الاسلام شهبازیان با بیان اینکه ۸۵ چکیده مقالات به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری این همایش ۱۴ کرسی و نشست تخصصی برگزار و سه هزار و ۵۰۰ صفحه تولید محتوا انجام شده است.

وی اضافه کرد: افتتاحیه و اختتامیه همایش در تاریخ پنج‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه با سخنرانی آیت الله کریمی جهرمی، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه و یکی از کارشناسان وزارت اطلاعات خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha