چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
موسسه یزد

حوزه/ مدیر مؤسسه آموزش عالی خواهران امام حسین علیه السلام یزد گفت: یکی از راههای دستیابی به علم و معرفت و تغذیه روح، مطالعه کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، خانم منصوره شاکری مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام یزد امروز در ویژه برنامه هفته کتاب با عنوان «کتاب؛ تبلور فرزانگی، اعتلای اقتدار ومقاومت» با تبریک روز ملی کتاب و کتابخوانی از تلاش های انجام شده در بخش کتابخانه این مؤسسه تقدیر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال برنامه های خوبی از سوی کتابخانه برنامه ریزی و اجرایی می شود.

وی، افزود: برخورد خوب و مناسب کتابدار این مؤسسه در جذب طلاب و بانوان علاقه مند به حوزه کتاب، مؤثر بوده است.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام یزد با اشاره به اهمیت مطالعه اظهار کرد: انسان با مطالعه کتاب روحش تازه می شود و جان می گیرد زیرا هر چیزی تغذیه ای دارد و غذای روح انسان مطالعه است و از رهبر معظم انقلاب الگو بگیریم و به مطالعه کتاب اهمیت دهیم.

شاکری بیان کرد: انسان اگر بخواهد علم داشته و معرفت پیدا کند باید کتاب بخواند زیرا مطالعه کتاب روح را تغذیه و تازه می کند و اگر روح تغذیه نبیند، همیشه سردرگم بوده و شاداب نیستید.

آشنایی طلاب با سایت های جستجوی منابع کتابخانه ای، پخش مستند علامه سیدمحمدحسین طباطبایی رحمت الله علیه به مناسبت گرامیداشت این عالم گرانقدر، معرفی و تجلیل از «بی بی زهرا هزینه ای» به عنوان کتابخوان برتر کتابخانه و قرعه کشی «چالش من و کتابام» و تقدیر از برندگان این مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان از خانم حیدری، کتابدار نمونه موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha