یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: از جمله برکات اهتمام نسبت به جهاد تبیین و روشنگری در جامعه، آشنایی مردم و نسل جوان با دستاوردهای خیره کننده نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جمع نمازگزاران مسجد طفلان مسلم منطقه نیروگاه قم با تأکید بر این که همه به خصوص علما و فضلا، نخبگان و اساتید دانشگاه، همچنین فعالان رسانه‌ و فضای مجازی در راستای جهاد تبیین رسالت مهمی برعهده دارند، اظهار داشت: از جمله برکات اهتمام نسبت به جهاد تبیین و روشنگری در جامعه این است که آحاد مردم و نسل جوان نسبت به موفقیت‌ها و دستاوردهای خیره کننده نظام و انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال اخیر، بیش از پیش آشنا می‌شوند.

وی افزود: البته این مسئله به معنای نادیده گرفتن نقاط ضعف، کمبودها و نقص‌ها نیست بلکه باید با روحیه انقلابی، کار جهادی و در سایه تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری در زمینه حل و کاهش مشکلات، گام‌های جدی‌تری برداشت و مسئولان در این زمینه وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) سپاه قم همچنین با اشاره به نقشه و طرح دشمن برای تضعیف خانواده‌ها و نیز ایجاد انحراف در فکر، عقیده، رفتار جوانان و نوجوانان گفت: بصیرت افزایی در جامعه و به خصوص تقویت باورهای دینی و انقلابی باعث می‌شود که دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود در عرصه فکری، فرهنگی و اعتقادی ناکام بماند، ضمن آن که در این خصوص باید از همه ظرفیت‌های موجود انقلاب اسلامی به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی به خوبی بهره برده بشود.

حجت الاسلام میرزاده با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین تصریح کرد: با وجود ظلم و جنایت‌های بی سابقه صهیونیست‌های کودک کُش در غزه، به حول و قوه الهی و همان طور که رهبر عزیزمان فرمودند، پیروزی قطعی و نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و محبوبیت امروز سید حسن نصرالله و دیگر رهبران جبهه مقاومت اسلامی منطقه، این است که در سایه ولایتمداری و تبعیت از امام خامنه‌ای (مدظله العالی )، جهاد در راه خدا و اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha