یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
غزه

حوزه/ تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک کش، گفت: نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه مایه ننگ و بی‌آبرویی کشورهای غربی است.

آرزومندی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه،با بیان این که رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری و درندگی خودش را این روزها به نمایش می‌گذارد، اظهار داشت: در هفته‌های اخیر بار دیگر شاهد کشتار مردم بی‌گناه فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای غربی صورت می‌گیرد که نشان می‌دهد حقوق بشر و انسانیت در دکترین این کشورها به چه میزان سیاسی و یک بازیچه است.

نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه مایه ننگ و بی‌آبرویی کشورهای غربی است

آرزومندی تصریح کرد: امروز چهره‌ای واقعی و استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم آزادی‌خواه جهان روشن شده و راهپیمایی‌هایی که در روزها و هفته‌های اخیر در سرتاسر جهان خصوصاً کشورهای غربی که حامی این جنایت‌ها هستند، خود گواه این موضوع است.

وی به پوشش رسانه‌های کشورمان از تحولات غزه اشاره کرد و گفت: انصافاً هم رسانه ملی و هم سایر رسانه‌های کشور به‌خوبی اخبار و تحولات غزه را پوشش داده‌اند و علاوه بر این در تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیز به‌خوبی عمل کرده‌اند.

تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره برگزاری راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در روز شنبه بیان داشت: قطعاً مردم بار دیگر با حضور در این راهپیمایی حمایت خودشان را از مردم بی‌گناه فلسطین اعلام خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۳ IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    این بابا تظاهرات بی سابقه ۳۰۰هزار نفری جهان غرب در لندن برای حمایت از مردم غزه نیده