یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: در جبهه مقاومت بانوان در صدر جریان قرار گرفتند و همیشه بانوان بودند که در جبهه مقاومت پیشگام بوده‌اند و در فضای رسانه‌ای بانوان هستند که می‌توانند تهاجم جهان استکبار و ساختار اندیشه بانوان را بشناسند و مقابله کنند لذا حوزه علمیه خواهران خط مقدم مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) یک سال بعد از جریان کربلا عمر کرد، اما یک سال چنان کرد که تاریخ را متأثر از هدایت‌ها و جهاد تبیین خود نمود.

امام جمعه بوشهر افزود: دشمن فکر می‌کرد که با جریان کربلا و شهادت امام حسین (ع) اسلام و مکتب اهل بیت تمام شده است اما حضرت زینب (س) کاری که همگان بگویند که این جریان شروع شده است.

وی بیان داشت: جهان در آستانه تحول عظیمی است و می‌بینید که حوادثی که در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و اوکراین رخ می‌دهد و شرایطی که جهان در حال تجربه است، همچون مکان‌هایی علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی می‌شود که قابل تصور نبوده است. این راهپیمایی‌ها و حضور مردم در خیابان‌ها در کشورهایی صورت می‌گیرد که متأثر از اندیشه‌ها و مدیریت صهیونیست‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: در دوره آخرالزمان تقابل جدی با صهیونیسم و حامیانش است لذا حضرت ولی عصر بعد از ظهور به سمت محو اسرائیل و تسخیر تلاویو می‌روند. نکته اصلی و کانون اصلی ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بوده و این نیاز است که مردم جهان دشمن اصلی بشریت در شرایط کنونی را بشناسند و خواهان محو او شوند و از خدا بخواهند که این ظلم و ستم تمام شود آن وقت مقدمات ظهور فراهم خواهد شد به همین جهت باید انتظار وقایع سخت و ناگوار و غیرمترقبه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اسرائیل در حال فروپاشی و غرق شدن است اظهار داشت: به همین دلیل رژیم صهیونیستی به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند.

وی با اشاره به اهمیت کار بانوان برای مقابله با جهان استکبار گفت: یکی از مهمترین خطوط در جبهه مقاومت، جبهه مقاومت بانوان در همه عرصه‌ها چه جبهه حقیقی و دفاع و چه در حوزه‌های تربیتی و از آن طرف ترویج خط مقاومت و اسلام انقلابی در فضای رسانه‌ای است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن جبهه گسترده‌ای در فضای مجازی ایجاد کرده و می‌گوید که ما مظلوم هستیم و جای ظالم و مظلوم را می‌خواهند تغییر دهند اما حرکات تبیینی که در سطح جهان صورت گرفت جلوی این کار را گرفته است.

امام جمعه بوشهر افزود: در جبهه مقاومت بانوان در صدر جریان قرار گرفتند و همیشه بانوان بودند که در جبهه مقاومت پیشگام بوده‌اند و در فضای رسانه‌ای بانوان هستند که می‌تواند تهاجم جهان استکبار و ساختار اندیشه بانوان را بشناسند و مقابله کنند لذا حوزه علمیه خواهران خط مقدم مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شرایط اسلام و جهان یک شرایط ویژه‌ای است خطاب به بانوان عنوان کرد: بر تربیت نیرو و طلاب بکوشید و آنان را با دانش عمیق دینی و روحیه انقلابی تربیت، و پای کار در صحنه قرار دهید. همچنین حمایت گسترده از جبهه مقاومت فلسطین به ویژه در حوزه بانوان را سرلوحه کار خود بدانید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha