شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
ذذا

طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه در دوره تربیت مدرس طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن موفق به راهیابی دوره کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه در دوره تربیت مدرس طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن موفق به راهیابی به دوره کشوری شد.

سکینه سادات موسوی طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دوره از طرف تعلیم و تربیت سپاه برگزار شد و در راستای آشنایی بیشتر با اندیشه های مقام معظم رهبری و آثار ایشان بود؛ کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی سخنرانی های ایشان در سال ۵۳ می باشد.

وی ادامه داد: سپاه یک دوره آموزش تربیت مدرّس برگزار کرد و از هر استان تعدادی از خواهرانی که سابقه تدریس داشتند، معرفی شدند و از آن ها آزمون گرفته شد و آنهایی که امتیاز بالا گرفتند، توانستند به مرحله کشوری راه یابند.

موسوی افزود: این دوره که از ۱۱ آذر تا ۱۵ در قم در جوار مسجد جمکران برگزار شده بود از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب بود که در پایان دوره نیز آزمون گرفته شد.

طلبه مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه اظهار کرد: بعد از این دوره ما مامور به انجام وظیفه هستیم که آموزش هایی که دیدیم در شهرستان خود، آموزش بدهیم، ابتدا ما باید مربیان صالحین رو آموزش بدهیم و آن ها به متربیان خود آموزش بدهند که بتوانیم آن وظیفه ای که رهبری بر عهده ما گذاشته را انجام بدهیم و به سرانجام برسانیم و آن نیروهای زبده ای که نیاز دارند، پرورش بدهیم.

وی یادآور شد: در ادامه ما هنوز هم تحت آموزش هستیم، هم آموزش می بینیم و هم آموزش می دهیم که تا شش ماه این دوره ادامه دارد.

موسوی عنوان کرد: در استان بوشهر ۱۰ نفر معرفی شده بودند که از شهرستان گناوه بنده؛ از بوشهر خانم حاجی زاده و از دشتی خانم شورکی انتخاب شدند که از استان, ما سه نفر نماینده کل استان بوشهر در این دوره بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha