جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: اگر اساس خانواده بر صداقت، راستی و درستی باشد نیاز به هیچ شورای حل اختلاف و دادگاه خانواده ای نخواهد بود و آمار طلاق کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام هبت الله هاشمی امروز در اردوی یک روزه آموزشی و سیاحتی همسران شاهد و ایثارگر که به همت مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم آباد در مجتمع توانبخشی ایثار برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) به امام علی(ع) فرمودند: علی جان در زندگی من با شما سه چیز نبود، هیچ وقت به شما خیانت نکردم، هیچ وقت به شما دروغ نگفتم و هیچ وقت مخالف امر شما کاری نکردم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دروغ، خیانت و عدم اطاعت پذیری ریشه خانواده را نابود می کند، افزود: اساس بنیان خانواده بر صداقت، درستی و وفاداری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: اگر اساس خانواده بر صداقت، راستی و درستی باشد نیاز به هیچ شورای حل اختلاف و دادگاه خانواده ای نخواهد بود و آمار طلاق کاهش می یابد.

حجت الاسلام هاشمی به وجود مشکلات مختلف از جمله گرانی، بیکاری و... اشاره و عنوان کرد: این مشکلات همیشه وجود داشته و دارد فقط مربوط به زندگی ما نیست، با وجود همه مشکلات باید در جهت تحکیم بنیان خانواده و تربیت صحیح فرزندان گام برداشت.

وی در پایان به جایگاه همسران شهدا و الگو گیری از ام البنین(ع) اشاره و بیان کرد: همسران شهدا الگوی جامعه هستند و باید قدر این جایگاه را بدانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha